Geordy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw toestel van vodafone, oude sim van tmobile?

Beste Forum leden,
 
Morgen komt mijn nieuwe 4S binnen en ik heb een paar vragen voordat ik alles weer ga slopen.
 
Op dit moment heb ik een tmobile abo op mijn 3gs en die loopt nog 2 maanden, maar het toestel is bijna niet meer te gebruiken.
 
1. Meerdere bronnen melden dat het toestel sim-lock vrij is, dus het klopt dat ik mijn t-mobile sim in het nieuwe toestel kan plaatsen en gebruiken totdat mijn nr geporteerd word?
2. T-Mobile stuur regelmatig Provider profiles uit naar IOS toestellen.  een daarvan is het blokeren van tethering op het toestel. Als ik mijn tmobile sim in het toestel zet, zal tethering dan uit staan voor t-mobile (bergrijpelijk)? en zo ja als ik over een maand mijn vodafone sim installeer zal de tethering profiel er weer af gaan?
 
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
 
Thanx
Geordy
1 Reactie 1
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
1) Ja, met 1 kanttekening: je hebt in je 3GS een normale SIM, je zult echter een microsim moeten hebben. Deze moet je bij T-mobile halen.
 
2) Je zult met je T-mob SIM een T-mob provider profiel hebben, met je Vodafone SIM zal je een Vodafone provider profiel krijgen. Hier hoef je je dus niet druk over te maken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic