Leonie13

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw toestel na defect oud toestel?

Hoi Vodafone crew,
Nu heeft mijn telefoon zwemles gehad maar heeft het niet overleefd 😞
Ik heb een abonnement SO Bel+SMS+Web-2 Altijd 47 euro, maar gebruik lang niet al mijn belminuten en internet!! Nu wil ik graag een abonnement inclusief telefoon en met minder belminuten en minder mb internet, is het mogelijk om te switchen? Ik heb namelijk gelezen dat je na 6 maand je abbo mag verlagen. Groetjes Leonie
4 Reacties 4
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hey Leonie13,

De volgende keer je toestel toch maar gewoon rond laten dobberen op een luchtbedje 🙂

Het klopt dat je na een half jaar je abonnement met 1 stap kunt verlagen. Je ontvangt dan echter geen nieuw toestel 😞 Dit zul je dan los aan moeten schaffen.
4 maanden voor de einddatum van je contract kun je een nieuw abonnement met een nieuw toestel uitzoeken.
Leonie13
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is dit dan zonder extra kosten?
Ik kan dat in principe nu al afsluiten aangezien mijn abbo tot november loopt.
Maar heb ik er dan nu al wat aan of moet ik nog 4 maanden door zien te komen met het huidige abonnement(dus een andere telefoon aanschaffen dus dubbel in de kosten zitten)? 
 
Groetjes
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Leonie, of je abonnement al direct in gaat durf ik niet direct te zeggen maar je kunt als je nu verlengt met een nieuw toestel, dat nieuwe toestel wel al direct gebruiken.

Je toestel en je abonnement zijn op het technische vlak niet gekoppeld, dus je kunt daar gewoon je eigen simkaart in gebruiken. Welk type abonnement er in ons systeem staat voor je nummer maakt daarbij niks uit. En mocht je sim niet passen, dan kun je die heel eenvoudig in de Vodafone winkel laten vervangen naar een passende sim (met je eigen nummer, abo, etc natuurlijk).
Leonie13
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke in ieder geval bedankt voor de informatie!!
Ik zal eens naar de winkel gaan en advies vragen.
Maar is dit dan met extra kosten? en lopen er dan 2 abonnementen door elkaar heen zodat ik dubbel moet betalen?
Groeten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic