Mcnilis

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw toestel met oude simkaart. Maar krijg je dan ook bonussen

Voor mijn vrouw wil ik een nieuwe prepaidtelefoon bestellen. Bij de aanbiedingen staat dat je €5,- krijgt voor het registreren en €5,- extra bonus bij opwaarderen. Maar mijn vrouw heeft al een vodafoneprepaidkaart en wil haar nummer begrijpelijkerwijs behouden. Omdat er dus geen nieuw nummer hoeft te worden geregistreerd en opgewaardeerd loopt ze deze €10,- bonus mis. Is er een manier om deze bonus van €10,- alsnog te krijgen met het behoud van haar huidige nummer?
4 Reacties 4
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Beste @Mcnilis

Nee, dit is niet mogelijk. Je kunt in dat geval het beste een los toestel kopen, dat simlock vrij is. De bonus waar jij het over hebt krijg je als je een nieuw nummer registreert, dit is dus in jouw geval niet van toepassing.
Mcnilis
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oké, dank je wel voor de info.
Ik vind het wel een beetje vreemd want als ik nu overstap naar een andere prepaidprovider krijg ik deze bonus wel en zijn jullie een klant kwijt. Dit lijkt me commercieel gezien geen handig beleid van vodafone. Of zijn jullie prepaidbellers liever kwijt dan rijk?
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Mcnilis, je krijgt zoals gezegd bij een nieuw nummer een bonus en dat is al jaren zo. Ze heeft deze bonus al een keer gekregen toch?

Trouwe klanten krijgen overigens ook leuke bonussen bij opwaarderen, bijvoorbeeld extra belminuten, MB's of een bundel die je kan gebruiken voor zowel bellen, sms'en als MB's.
Lijkt me niet dat we slecht voor onze prepaidklanten zorgen toch? 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
ouder topic, topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic