femafone

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw toestel bij huidig abbonement?

Ik ben inmiddels 2,5 jaar in het bezit van een iPhone 4S. Ik heb hier bij een 2 jarig contract gehad en toen deze afliep heb ik besloten om mijn contract te verlengen en daarbij gewoon mijn huidige toestel te behouden.

Ik merk nu echter dat mijn toestel steeds minder wordt en had toch liever gekozen voor een nieuw toestel. Om mijn abbonement nu op te zeggen vind ik vrij prijzig omdat je dan in een keer al het abbonements geld voor de overige 36 maanden moet betalen.

Dus ik vroeg me af of het mogelijk is om bij dit abbonement alsnog een nieuw toestel te krijgen. Eventuele hogere abbonementskosten maakt voor mij in principe niet zo heel veel uit als het redelijk blijft.
2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @femafone

Begrijp ik het goed dat je nu een SIM-Only abonnement bij Vodafone hebt.
Heb je je abonnement daadwerkelijk per telefoon of via internet verlengd.
Of heb je je eerste contract stilzwijgend laten voortduren.

Als je deze vragen beantwoord. Dan kan er gerichter advies gegeven worden.

Je hoeft nooit 36 maanden abonnementsgeld in 1 keer te betalen. Dit om het eenvoudige feit dat Vodafone altijd met slechts 12 of 24 maanden verlengd. En je schreef zelf al dat een redelijk gedeelte van die termijn er al op zit.

Ook kun je gratis bellen met de Vodafone Sales afdeling om te informeren wat er in jouw kwestie mogelijk is. Vaak is er meer mogelijk dan je zou verwachten. Gratis telefoonnummer: 0800 - 0560

Succes!

Netwerker
femafone
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op dit moment heb ik een Vodafone Red L abonnement. Deze heb ik via internet op dat moment zelf bewust verlengd.

En klopt, dat moest inderdaad 18 maanden zijn in plaats van 36 dan. Tot februari 2016.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic