Jppeetje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw scherm kapot

22-03-2021 nieuwe iPhone 12 Pro Max opgehaald in de winkel bij het uitpakken en het plaatsen van de screensaver blijkt het scherm een kleine beschadiging te hebben ieman hier ook ervaring mee? En wat te doen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Jppeetje 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik zou haast zeggen dat dit niet mogelijk is. Apple is zo precies met het inpakken van z'n producten, dat het "haast" onwaarschijnlijk is dat deze al kapot in de doos zit. Maar goed, als jij bij het uitpakken ziet dat er toch iets kapot is, dan moet je terug naar de winkel waar je hem hebt opgehaald. Hier op de community kan Vodafone niet zoveel voor je doen omdat ze op afstand niet kunnen zien wat er mis mee is en wat voor schade eraan zit. Eventueel zou je nog langs een Apple Store kunnen gaan om te vragen wat je moet doen. Maar let op, bij een Apple Store moet je wel eerst een afspraak maken, voor je er heen gaat. Bij Vodafone moet je even kijken welke regels ze hanteren vanwege de Corona regels. Terug gaan naar de winkel waar je hem vandaan hebt, is nog het beste om te doen en daar overleggen wat je moet doen.

En of er iemand ervaring mee heeft, ik in ieder geval niet. Koop al jaren een iPhone en nog nooit zoiets ervaren. Wat te doen, dat heb ik hier boven omschreven 🙂 - succes in ieder geval! 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Jppeetje 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik zou haast zeggen dat dit niet mogelijk is. Apple is zo precies met het inpakken van z'n producten, dat het "haast" onwaarschijnlijk is dat deze al kapot in de doos zit. Maar goed, als jij bij het uitpakken ziet dat er toch iets kapot is, dan moet je terug naar de winkel waar je hem hebt opgehaald. Hier op de community kan Vodafone niet zoveel voor je doen omdat ze op afstand niet kunnen zien wat er mis mee is en wat voor schade eraan zit. Eventueel zou je nog langs een Apple Store kunnen gaan om te vragen wat je moet doen. Maar let op, bij een Apple Store moet je wel eerst een afspraak maken, voor je er heen gaat. Bij Vodafone moet je even kijken welke regels ze hanteren vanwege de Corona regels. Terug gaan naar de winkel waar je hem vandaan hebt, is nog het beste om te doen en daar overleggen wat je moet doen.

En of er iemand ervaring mee heeft, ik in ieder geval niet. Koop al jaren een iPhone en nog nooit zoiets ervaren. Wat te doen, dat heb ik hier boven omschreven 🙂 - succes in ieder geval! 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Jppeetje
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Zit je vol spanning je nieuwe telefoon uit te pakken en dan ontdek je een beschadiging op het scherm. Dat is dan toch een flinke domper! Vooropgesteld is dit absoluut niet zoals het hoort, want zoals @Energieboy al aangeeft is Apple ontzettend secuur met het inpakken. Ik heb zelf ook al aardig wat Apple toestellen versleten, maar deze ervaring heb ik zelf ook niet eerder meegemaakt. 

Mijn advies is om, zoals @Energieboy al aangaf, zo snel mogelijk hiermee terug te gaan naar de Vodafone winkel waar je het toestel vandaan hebt. Laat je ons de uitkomst weten?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic