Noortje92

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw nummer

Ik heb een vraag ik heb ongeveer een maand geleden mijn nummer veranderd ik heb een abonnement bij jullie dus heb nog steeds het zelfde simkaartje alleen me nummer is veranderd ik gebruik mijn oude nummer nog wel op whatssap , er zijn wat berichten en oproepen naar mijn oude nummer gestuurd is het mogelijk om die nog te achterhalen ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi Noortje92

Zodra het nummer uit de lucht is, is er geen mogelijkheid meer te achterhalen wat er heen is gestuurd.
Let er wel op dat zodra het nummer vrij wordt gegeven aan iemand anders, dan kan deze persoon zodra hij Whatsapp aanvraagt jouw Whatsapp berichten binnen krijgen.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi Noortje92

Zodra het nummer uit de lucht is, is er geen mogelijkheid meer te achterhalen wat er heen is gestuurd.
Let er wel op dat zodra het nummer vrij wordt gegeven aan iemand anders, dan kan deze persoon zodra hij Whatsapp aanvraagt jouw Whatsapp berichten binnen krijgen.
Noortje92
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoelang duurt het voor mijn oude nummer weer beschikbaar is voor iemand anders ?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Noortje92,

Het nummer wordt eerst uit de lucht gehaald en apart bewaard en als ik het goed heb is dit nummer 6 maanden tot niemand beschikbaar. Een nummer wordt niet per direct verkocht maar zal altijd eerst een poosje on hold worden geplaatst.
Anonymous
Niet van toepassing
Dat klopt SamsungExpert ????

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Helemaal top Steven-, merci voor bevestiging ;)!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic