Charlotte83

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw nummer, maar wordt toch gebeld door onbekenden.

Net de klantenservice gebeld met de klacht dat ik gebeld word door onbekenden. Ik heb dit nummer nog geen twee weken bij mijn nieuwe abonnement gekregen. Volgens de klantenservice was het nummer in gebruik geweest en kon ik als ik nog niet gehecht was aan dit nummer een nieuw nummer "krijgen". Goede oplossing, het is immers wat je van een nieuw abonnement verwacht, een nieuw nummer waarop mensen je bellen waar aan jij je nummer hebt gegeven en niet waarop je word gebeld waaraan je dat niet hebt gedaan. Ze zou me gelijk een e-mail sturen hoe ik het kon regelen. Helemaal goed en opgelost zou je denken. Echter na door vragen (pas na doorvragen!!!!!!). Vertelde ze mij dat het mij 10euro zou kosten. 10euro!!!! Terwijl je een nummer bij een nieuw abonnement hoort te krijgen waarbij je niet constant door onbekenden wordt gebeld, nog voor dat je je contacten van jezelf hebt opgeslagen. Dat ging ik dus niet doen en met een andere oplossing kwamen ze niet. Toen heb ik gevraagd of ik nog van het abonnement af kon. Nummer gekregen waarop dat zou kunnen. Ze zijn dus liever een klant kwijt dan dat ze hun zaken goed regelen. Erg slechte zaak en een slecht begin voor een nieuwe klant!!!!!!!!!!!!

Edit moderator: titel overzichtelijker gemaakt en bericht verplaatst.
2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Je klacht ziet er vervelend uit en ik adviseer je om op de volgende pagina je reactie achter te laten voor de enige feedback, https://www.vodafone.nl/feedback/

Op het Vodafone Forum kunnen we geen klachten in behandeling innemen deze taak is voor de klantenservice zij zijn de leidinggevende.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @Charlotte83 ,

Je moet begrijpen dat de "nieuwe" nummers op beginnen te raken... Dit omdat we in nederland eerst de 06 gebruiken voor mobiele nummers. vervolgens 2 cijfers om de aanbieder aan te geven. bijvoorbeeld 0631 valt onder vodafone. 0631xxxxxx dit zouden 500.000 klanten zijn. Aangezien veel mensen meerdere nummers hebben raakt dit snel op.
Provider proberen er voor te zorgen dat de nummers die ze uitdelen lange tijd in actief zijn geweest.
Werd u gebeld door reclame bureaus of door echt persoonlijke mensen?
anders kan u het nummer inschrijven voor het bel me niet register.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic