Hallo, ik heb eind augustus een nieuwe I phone 13 via Vodafone gekocht voor m’n zoon.Deze bleek gelijk na installeren niet goed te werken. Toestal valt vaak zomaar uit, je kan hem dan alleen aan krijgen via de oplader van m’n auto( contactloos zonder stekker?) niemand kan hem bellen in 1 x! Je moet minstens 4 x bellen voordat telefoon misschien overgaat…internet verbinding valt steeds weg!
Hier is vanaf september herhaaldelijk over gebeld, advies via technische dienst deze hadden wat dingen van ons abonnement omgezet werd in de winkel verteld! Herhaaldelijk in de winkel geweest met dit probleem( ivm red together moest ik erbij zijn!!!) eenmaal daar andere simkaarten in toestel uitgeprobeerd, personeel was vaak met 3 mensen ermee bezig…ik gaf die keren aan dat ik een nieuwe mobiel wilde! Garantie op I phone ,deze doet het niet dus??? Er is niet met de oplossing gekomen om het toestel op te sturen onder garantie en ook nooit over vervangend toestel service gesproken! Niemand kan zonder mobiel, agenda mail alles gaat door ook voor je werk.Nu vorige week wederom voor de zoveelste keer dit probleem besproken en nu haast de medewerker toestel vervanging service verleend, zodat eindelijk dit toestel kon worden opgestuurd.
in de tussentijd van al deze problemen zit er een vette kras op de bewuste mobiel die een raar probleem heeft! Nu eenmaal opgestuurd naar Dynalogic, krijgen we een mail dat toestel stuk is door schade en druk van buitenaf…geen garantie!!!!!! Wat…??? Terugsturen van toestel mag als je wilt, kosten terugsturen 40,- of laten repareren voor 565,- of ze houden kosteloos de iPhone en dan vernietigen zij het….
Dus geen oplossing! We zijn echt super slecht geholpen( van telefonisch en in de winkel van kastje naar de muur)…hebben al ruim een half jaar contact…met steeds hetzelfde probleem, nu worden wij als een soort oplichter behandeld want er zit idd nu sinds een mnd een vette kras op de glasplaat….maar het toestel werkte daarvoor al niet naar behoren en niet door een kras op de glasplaat.
En nu??? Zie maar eens een eerlijk antwoord te krijgen…ondertussen al een half jaar een abonnement betaald wat niet goed werkt.
iedere medewerker online heeft wel een ander antwoord, of denkt een oplossing te hebben. Ik wil gewoon de fabrieksgarantie op deze iPhone hebben omdat dit toestel bij jullie Vodafone is gekocht! Dit zal ik echter nooit meer doen….
wat ontzettend slecht dit.
een vreselijke ontevreden klant!!!!
nog maar 14 jaar trouwe klant bij jullie dus wat maakt het uit!