Johannusturbo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw bij vodafone, kan al 10 dagen niet bellen!

Hallo Allemaal.

Ik ben nieuw bij Vodafone (eerder jaren lang klant geweest) en was een beetje flauw van een andere provider wegens slecht ontvangst en slechte service. Ik dacht..... het wordt weer tijd voor het oude vertrouwde Vodafone.

Maar helaas. Bij een telecomwinkel een nieuw abonnement voor vodafone afgesloten, een maand gewacht i.v.m. opzegtermijn, en ik kan nu al 10 Dagen!!! niet bellen of gebeld worden. Eeen zeer slechte service van vodafone waar ik steeds meer klachten over hoor. Ik vraag mij af hoe je met de hedendaagse techniek iemand zolang met zijn telefoonnummer op non-actief weet te houden. Ik vind dit onvoorstelbaar en op zijn zachts gezegd knap waardeloos.

Iemand van vodafone die er wel verstand van heeft, en actie wil en kan ondernemen?
Dat zou fantastisch zijn.

Met vriendelijke groet,
R.Braaksma

1 Reactie 1
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Johannusturbo , wat jammer dat je terugkomst bij Vodafone zo verloopt! Allereerst welkom op het forum. Het forum is bedoeld om gebruikers de kans te geven elkaar te helpen. We hebben hier geen abonnementsgegevens tot onze beschikking. Het forum is dus niet geschikt voor persoonlijke vragen of klachten. Heb je al contact gehad met onze klantenservice hierover? Zij kunnen dan nakijken wat er aan de hand is, en indien nodig een onderzoek starten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic