Jonnie62

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nieuw alternatief voor Bellen onder ons prepaid klanten

Beste Vodafone,
Volgens mijn informatie via jullie servicedesk en winkelpersoneel zou in juli 2013 een nieuw goed en betaalbaar alternatief komen voor ' bellen onder ons' prepaid klanten. Advies was om in juli de vodafone site goed in de gaten te houden. Wij staan na het stoppen van deze dienst echt in de kou. Voor abonnement houders die deze dienst hadden is wel een mooi betaalbaar alternatief aangeboden zolang hun abonnement loopt. Wij prepaid gebruikers hebben 2 maanden gratis naar alle vodafone mobiele nummers bellen gekregen. Dit loopt 1 augustus 2013 af. Waar blijft die nieuwe betaalbare dienst????

Met vriendelijke groet,
Jonnie62
2 Reacties 2
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Jonnie, op dit moment zijn er diverse alternatieven voor Onder Ons. Zoals ook in de officiële communicatie stond die je hierover gekregen hebt via e-mail of sms kun je bv alleen al door op te waarderen extra belminuten krijgen.

Een belofte over een soort Onder Ons 2 is echter nooit door Vodafone gedaan en komt er ook niet. Onder Ons was al jaren niet meer aan te sluiten voor nieuwe klanten en komt niet meer terug.

Bij onze abonnementen is het natuurlijk ook niet nodig, als je erg veel belt neem je gewoon een RED abonnement (gratis bellen naar alle normale mobiele en vaste nummers in Nederland). Bij Prepaid kun je gebruik maken van de bestaande BloX en tarieven.
Jonnie62
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Beste BasT,

Er is wel degelijk tegen mij door uw collega's gesproken over een nieuw betaalbare dienst voor prepaid klanten. Deze was nog in ontwikkeling. Een keer in de winkel en een keer door de klantenservice aan de telefoon. Dus 2 keer door verschillende Vodafone medewerkers. Deze konden dit toen ( eind mei) al in de computer zien maar mochten er eigenlijk nog niets over zeggen.
U zegt dat er al alternatieven zijn voor prepaid klanten, maar deze komen met de kosten bij lange na niet in de buurt
van bellen onder ons.
Nogmaals een voorbeeld van de alternatieven waar u het over heeft.
Met 3 personen (prepaid) redelijk vaak met elkaar bellen gaat vanaf 1 augustus 3x met 20 euro opwaarderen is 60 euro per maand kosten, tegenover het bellen onder ons 1x 10 euro per maand. Een alternatief die 600 % duurder is????
Bellen blox 60 halen 3 betalen is ook geen goedkoop alternatief, gezien ons belgedrag.
Nu zegt u dat ik tot 2 x toe voorgelogen ben door u collega's en dat er geen nieuwe dienst wordt uitgebracht.
Hoe kunnen 3 mensen binnen 1 organisatie er 2 verschillende verhalen op na houden??
Dit is wel heel verwarrend moet ik zeggen.
Graag wil ik uw reactie hierop zien.
Mvg
Jonnie62

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic