Svhaaren

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw als klant, maar geen service/netwerk

Heb nog steeds geen service ben net nieuw bij jullie

ben overgestapt van t mobile naar jullie ben benieuwd of dit opgelost kan worden

gr Stefan (nieuwe klant)
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10467Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2479Likes
Hoi Svhaaren
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oeps, dit is geen goede start. Wat vervelend dat je nu al bij je eerste aansluiting met een probleem zit.
Hier op de community kan ik niets voor je doen omdat ik ook een klant ben en niet in het systeem kan. Het beste is om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone of je kan ook eventueel via hier een chat starten en vragen of ze je kunnen helpen.

Ik denk dat je nummer een reset moet krijgen of zo en dan zal het wel weer werken. Hij zal wel ergens zweven maar nog niet goed zijn aangekomen. Neem even contact op met de klantenservice en dan komt het allemaal in orde!

Let op: vandaag gaat de iPhone in de voorverkoop, het zal daarom erg druk zijn bij de klantenservice.
probeer het anders later op de dag nog even met de chat of bellen!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10467Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2479Likes
Hoi Svhaaren
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oeps, dit is geen goede start. Wat vervelend dat je nu al bij je eerste aansluiting met een probleem zit.
Hier op de community kan ik niets voor je doen omdat ik ook een klant ben en niet in het systeem kan. Het beste is om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone of je kan ook eventueel via hier een chat starten en vragen of ze je kunnen helpen.

Ik denk dat je nummer een reset moet krijgen of zo en dan zal het wel weer werken. Hij zal wel ergens zweven maar nog niet goed zijn aangekomen. Neem even contact op met de klantenservice en dan komt het allemaal in orde!

Let op: vandaag gaat de iPhone in de voorverkoop, het zal daarom erg druk zijn bij de klantenservice.
probeer het anders later op de dag nog even met de chat of bellen!
Svhaaren
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ben al geholpen en ben online ?
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10467Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2479Likes
Super top!
Veel plezier in ieder geval 🙂
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Fijn dat het is opgelost. Ik zal het topic nu sluiten.
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10467Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2479Likes
Hoi Svhaaren
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oeps, dit is geen goede start. Wat vervelend dat je nu al bij je eerste aansluiting met een probleem zit.
Hier op de community kan ik niets voor je doen omdat ik ook een klant ben en niet in het systeem kan. Het beste is om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone of je kan ook eventueel via hier een chat starten en vragen of ze je kunnen helpen.

Ik denk dat je nummer een reset moet krijgen of zo en dan zal het wel weer werken. Hij zal wel ergens zweven maar nog niet goed zijn aangekomen. Neem even contact op met de klantenservice en dan komt het allemaal in orde!

Let op: vandaag gaat de iPhone in de voorverkoop, het zal daarom erg druk zijn bij de klantenservice.
probeer het anders later op de dag nog even met de chat of bellen!
Svhaaren
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ben al geholpen en ben online ?
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10467Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2479Likes
Super top!
Veel plezier in ieder geval 🙂
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Fijn dat het is opgelost. Ik zal het topic nu sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic