Koef

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw abonnement

Beste Vodafone,

Mijn abonnement loopt in September af en ik ben dus op zoek naar een nieuw abonnement. Ik heb zelf een telefoon gekocht en zoek een sim only abonnement voor bij deze telefoon. Ik ben in het bezit van een Iphone 5S en het liefst heb ik dus een abonnement met 4G. Nu ben ik bij Vodafone en andere providers aan het kijken voor een nieuw abonnement, maar Vodafone biedt niet echt iets dat aan mijn eisen voldoet.

Bij Hi kan ik 750 MB, 100 belminuten en onbeperkt SMS krijgen voor 15 euro per maand.
Bij T-Mobile kan ik 100 MB, 90 belminuten en onbeperkt SMS krijgen voor 16 euro per maand.
Bij Vodafone kan ik 500 MB, 150 belminuten en onbeperkt SMS krijgen voor 15 euro per maand.

Al deze abonnementen beschikken over 4G. Ook zijn alle abonnementen met een tijdsduur van 2 jaar.

Ik zoek echter iets met minimaal 750 MB en aan 100 belminuten heb ik genoeg, dit voor een prijs om en nabij de 15 euro per maand. Het liefst blijf ik gewoon bij Vodafone, dus ik weet niet of jullie mij misschien een passende aanbieding kunnen doen?

Met vriendelijke groet,
Jeroen Lenssen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Jeroen,

Vodafone doet geen individuele aanbiedingen.
En dit Vodafone Forum is geen Marktplaats.
En er is ook geen ruimte voor onderhandelingen via dit Forum.

Indien telecom-provider HI wel aan jouw wensen voldoet. Dan ga je gewoon lekker naar HI toe.
Moet je helemaal zelf weten. Overigens heb je bij Vodafone een opzegtermijn van 1 maand.

Succes!

Netwerker

Bekijk in context

5 Reacties 5
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Jeroen,

Vodafone doet geen individuele aanbiedingen.
En dit Vodafone Forum is geen Marktplaats.
En er is ook geen ruimte voor onderhandelingen via dit Forum.

Indien telecom-provider HI wel aan jouw wensen voldoet. Dan ga je gewoon lekker naar HI toe.
Moet je helemaal zelf weten. Overigens heb je bij Vodafone een opzegtermijn van 1 maand.

Succes!

Netwerker
Koef
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat een dramatische service. Dan 'zal ik maar lekker naar Hi toegaan'. Had toch wel wat meer respect verwacht voor klanten die al meer dan 5 jaar klant zijn.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Koef,

Welkom op het forum. We zouden het erg jammer vinden als je bij ons zou weggaan. Heb je hierover al eens contact gehad met onze collega's van de telefonische verkoopafdeling? Wellicht kunnen zij je van een passend advies voorzien. Via het forum kunnen wij je helaas geen aanbieding doen. Succes in ieder geval.
BrunoSchulz

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Netwerker schreef:

Vodafone doet geen individuele aanbiedingen.
En dit Vodafone Forum is geen Marktplaats.
En er is ook geen ruimte voor onderhandelingen via dit Forum.

Indien telecom-provider HI wel aan jouw wensen voldoet. Dan ga je gewoon lekker naar HI toe.
Moet je helemaal zelf weten.
Lekker klantvriendelijk dit! Jeetje. Ben benieuwd hoeveel klanten er zouden opstappen als dit antwoord van Netwerker viral zou gaan op de sociale netwerken... Beetje dom, Vodafone!
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Dit is juist helemaal niet dom van Vodafone.
Allereerst ben ik geen medewerker van Vodafone.
Ten tweede heb ik binnen de forum-voorwaarden en de huisregels de vrijheid om mijn MENING te uiten. Over Vodafone en andere telecom-providers.
Ten derde heb ik al bijna vijfhonderd klanten van Vodafone op uitstekende wijze geholpen via dit Forum.
Daarmee heb ik toch wel enige krediet en waardering opgebouwd bij de Forum-leden en de Moderators.
Ten vierde gaat dit antwoord niet "viral" op social media. Er zit namelijk geen sensatie-aspect aan dit topic. Noch aan mijn antwoord.
Ten vijfde: als topic starter overstapt naar telecom-provider HI. Dan krijgt hij precies wat hij wenst. Lees zijn begin-bericht nog maar eens goed door.
Ten zesde en tevens als laatste: ik adviseer mensen onafhankelijk van Vodafone. Ik ben van mening dat in dit geval topic starter beter af is bij een goedkopere telecom-provider als HI.
Zeker ook omdat de service van Vodafone het ook steeds meer laat afweten. Zie hiervoor het Forum: Feedback & Suggesties voor onderbouwing van mijn standpunt.

Succes!

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic