Nick_66

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw abonnement

Hallo,

Vorig jaar heb ik bij Coolblue een nieuw toestel aangeschaft icm een Vodafone RED abonnement.
18 mrt dit jaar liep mijj oude abonnement af en zou dan over gaan op het nieuwe. Dat is niet gebeurd helaas en maak vreemd genoeg nog steeds gebruik van mijn oude abonnement. Heb per mail contact opgenomen met Coolblue hierover en zij hebben op hun beurt contact opgenomen met Vodafone. Er is blijkbaar bij Vodafone een fout gemaakt bij het overzetten naar het nieuwe abonnement. Coolblue controleert dagelijks de status van deze uitstaande vraag bij Vodafone maar tot op heden nog steeds geen antwoord ontvangen van Vodafone. Wacht nu al meer dan 2 weken op antwoord. Slechte zaak van Vodafone dat dit zo lang moet duren.
2 Reacties 2
Nick_66
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goede service van Vodafone, maar niet heus! 😞

Ben nu inmiddels een maand verder en nog steeds is mijn nieuwe abonnement niet ingegaan. Wacht ook al een aantal weken op antwoord. Waardeloos!!
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Via het forum kunnen we je hier helaas niet mee helpen.
De beste weg is via het kanaal waar je het besteld hebt, in dit geval CoolBlue. Ik raad je aan om af te wachten, zij zullen het verder met Vodafone voor je afhandelen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic