Lauraborkent

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw abonnement

Beste vodafone,

Vandaag heb ik in Arnhem een abonnement afgesloten, namelijk het vodafone Red-2 Essential B abonnement. Ik heb meerdere keren gevraagd of de maandelijkse kosten 35 euro zijn, dit is het bedrag waar de verkoper ook zelf mee kwam. Meerdere malen bevestigde hij dat het inderdaad 35 euro is. Nu kijk ik net het contract door en staat er dat de maandelijkse kosten 36,36 exclusief btw zijn en 44,00 euro inclusief btw. Ik begrijp nu dus dat ik 44 euro in de maand moet betalen i.p.v 35 euro maar meneer heeft dit totaal niet vermeld. Kan dit zomaar? En is het nog mogelijk om van het abonnement af te zien?

Mvg,

Laura
3 Reacties 3
Flow

Gedreven Raadgever
  • 132Posts
  • 14Oplossingen
  • 29Likes
Hallo,

Erg vreemd...

Je hebt in ieder geval 48 uur om van een abonnement af te zien die je in de winkel hebt afgesloten. Gewoon morgen terug gaan en dan dit aankaarten.

Groeten!
bennet

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb 47 euro afgesproken halverwege de maand abbo afgesloten dus hoefde ik maar 25 euro te betalen zij de mevrouw maar moet 94 betalen aboo was verkeerd gegaan is al verholpen maar krijg maar 47 euro terug en 94 -47 is geen 25 en vodafone is niet te bereiken ook vodafone red maar dan super c
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
@Lauraborkent ,

Gewoon terug gaan naar de winkel. En vragen of je de filiaal-manager mag spreken. Bij hem/haar doe je dan je beklag. Leg sterk de nadruk op het feit dat je bent misleid. En dat je de abonnements-overeenkomst wilt ongedaan maken. Bij misleiding geldt geen termijn van 48 uur, zoals hierboven is vermeld.
Wel is het verstandig om niet al te lang te wachten met je klacht.

Zie er op toe dat de overeenkomst door de filiaal-manager ongedaan wordt gemaakt. Dus wordt vernietigd. En vraag hiervan een korte schriftelijke verklaring die door de filiaal-manager wordt ondertekend.

Misleiding bij het aangaan van een (abonnements-) overeenkomst is verboden in de Wet.

Succes !

Netwerker

@bennet open even een eigen topic. Daarin kunnen Vodafone Moderators of onafhankelijke Forum-leden jou verder adviseren. Dat voorkomt dat discussies door elkaar heen gaan lopen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic