Alette1997

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw abonnement

ik mag een nieuw abonnement uitzoeken, en ik wil alvast kijken welke telefoon ik wil, alleen kan ik de iPhone 8 256 GB niet meer bekijken, terwijl dat toch echt 1 van mijn opties is..

ik hoor graag van jullie
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Alette1997
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit komt omdat het toestel op dit moment niet op voorraad is. Tekst van Vodafone: Deze telefoon is niet bij ons op voorraad. Na betalingsbevestiging gaan we deze zo snel mogelijk ophalen. Vaak kunnen we binnen 5 werkdagen je telefoon thuisbezorgen. Als we na 5 werkdagen jouw nieuwe telefoon nog niet kunnen leveren, dan laten we je per e-mail meer weten.

Daarom kan je het beste even afwachten en heel misschien bellen met de klantenservice van Vodafone om te vragen of die al een antwoord hebben. Maar de site is wel het meeste betrouwbare aan informatie.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Alette1997
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit komt omdat het toestel op dit moment niet op voorraad is. Tekst van Vodafone: Deze telefoon is niet bij ons op voorraad. Na betalingsbevestiging gaan we deze zo snel mogelijk ophalen. Vaak kunnen we binnen 5 werkdagen je telefoon thuisbezorgen. Als we na 5 werkdagen jouw nieuwe telefoon nog niet kunnen leveren, dan laten we je per e-mail meer weten.

Daarom kan je het beste even afwachten en heel misschien bellen met de klantenservice van Vodafone om te vragen of die al een antwoord hebben. Maar de site is wel het meeste betrouwbare aan informatie.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic