Ellen1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw abonnement

Nieuw abonnement met toestel afgesloten wat na 3 weken bellen, chatten, email eindelijk gelukt is en nu gaan alles fout met de rekeningen waarop kortingen niet verwerkt zijn. Als je belt kan niemand je helpen, wordt van kastje naar de muur gestuurd en zullen het oplossen. Tot opheffen na 25 telefoontjes en 4 chatten gesprekken nog niets. Klachten ingediend geen reactie! Voor mij nooit meer vodaphone!
3 Reacties 3
Nevets86
Expert
Expert
  • 5447Posts
  • 253Oplossingen
  • 785Likes

Ai, dat is naar om te lezen dat het mis gaat.
Het enige wat ik je kan adviseren is om toch nogmaals contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen een onderzoek starten betreft het abonnement. Hierdoor wordt onderzocht waar het mis gaat en wordt het aangepast.
Ik hoop voor je dat het snel wordt opgelost.
Vanuit hier kan ik niet in de systemen voor je omdat hier geen privacy gevoelige gegevens gedeeld worden. Tevens wordt hier geantwoord door andere forumleden.
Marc
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Zoals Steven al aangeeft is dit topic helaas niet gepast voor het forum. Zie ook onze huisregels om te zien wat je wel op het forum kunt plaatsen ;). Topic gesloten.
Marc
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Gearchiveerd.

Uitgelicht topic