Hallo
Dit gebeurt helaas vaker. En kan alleen via de Vodafone Klantenservice worden recht gezet.
Telefoonnummer: 1201
Alternatief telefoonnummer: 06 54 50 01 00
Er is iets misgegaan in de communicatie tussen Vodafone Shop en Vodafone Hoofdkantoor, waardoor jouw abonnement niet is bevestigd door het hoofdkantoor. Het hoofdkantoor moet namelijk toestemming geven dat het abonnement verlengd mag worden. Dat is niet gebeurd. De winkel-medewerker had op die toestemming moeten wachten. Of het hoofdkantoor moeten bellen.
Jouw verlenging "hangt" nu dus ergens in het systeem. En wacht op toestemming van iemand van het Vodafone hoofdkantoor. Dat kan niet via dit openbare Vodafone Forum worden geregeld.
Maar je zult bovenstaande nummers van de Vodafone Klantenservice moeten bellen.
Of met de bevestiging van je verlengings-contract teruggaan naar de Vodafone Shop.
Die bevestiging heb je ontvangen, via je reguliere email-adres dat bij Vodafone bekend is. (Als het goed is).
Succes!
Netwerker