Deijkes

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw abonnement

Hallo,
Ik heb een nieuwe abonnement bij jullie afgesloten,
Die zou op 28-03-2013 in gaan maar ik heb nog steeds bereik met mijn oude simkaart en de nieuwe simkaart van Vodafone heeft geen service hoe kan dit?!
Groeten Wouter
4 Reacties 4
KevinMLos

Stamgast
  • 69Posts
  • 3Oplossingen
  • 16Likes

Hey Wouter,

Heb je je toestel al eens opnieuw opgestart?
Veel toestellen kijken namelijk alleen of er met het simkaartje aangemeld kan worden bij het opstarten.

Mocht het niet lukken :-(, bel even naar de klantenservice en zorg dat je je klantnummer en simnummer binnen handbereik hebt 🙂

Succes en welkom bij Vodafone!
Deijkes
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klanten service is niet bereikbaar. En nu?
KevinMLos

Stamgast
  • 69Posts
  • 3Oplossingen
  • 16Likes

Als het goed is zijn ze inmiddels weer bereikbaar.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes

Is het inmiddels gelukt om de klantenservice te bereiken? We zijn namelijk ook via Facebook en Twitter 24 uur per dag bereikbaar 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic