LionMussé

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw abonnement, voor het eerst overgegaan van prepaid naar abbonement, sim? alleen noodgevallen?

Hallo allemaal,

Ik ben eindelijk overgegaan van vodafone prepaid naar een vodafone abbonement.
Nummer is hetzelfde gebleven, sim is ontvangen en zit er in.

Alleen ik kan er nog niks mee? Ik kan alleen bellen voor noodgevallen... Ik heb ook nog geen internet er op
In my vadofone staat me 8 euries beltegoed nog, maar die kan ik niet met deze sim gebruiken, naja prima, maar wanneer valt mijn prepaid account soort van weg en kan ik gebruik maken van het abbonement? Ik kan het nergens terug vinden en ook activeren kan niet met het nummer, want het account bestaat al?

Is er ergens waar je kan zien wanneer het in gaat? of wat ik moet doen nu?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
LionMussé
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik had blijkbaar een smsje gehad tussen wat andere smsen door dat het 10 dagen later pas werd overgezet, een mederwerker heeft dit verkort voor mij! En mij keurig geholpen via Facebook! Dankjewel ook hier!

Bekijk in context

8 Reacties 8
LionMussé
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Er staat dat het abonnement 20-04-2018 in zou zijn gegaan
Energieboy
Expert
Expert
  • 12306Posts
  • 3563Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi LionMussé,
Heb je je toestel al eens uit gezet en daarna weer aangedaan? Vaak helpt dit om je abonnement (SIMkaart) goed te activeren. Als er in je contract staat dat je per 20-04 over zou gaan dan moet het al gebeurd zijn. Mocht dit nu niet helpen, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone (https://www.vodafone.nl/support/contact/telefoon/#abonnement), die kunnen je prima vertellen wat er dan aan de hand is (je kan ook via Twitter of Facebook een vraag stellen aan ze).

Weet zeker dat je meer resultaat hebt bij het bellen of via Twitter/Facebook. Succes en laat weten of het is gelukt.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
LionMussé, is het inmiddels nog gelukt?
LionMussé
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik had blijkbaar een smsje gehad tussen wat andere smsen door dat het 10 dagen later pas werd overgezet, een mederwerker heeft dit verkort voor mij! En mij keurig geholpen via Facebook! Dankjewel ook hier!
Energieboy
Expert
Expert
  • 12306Posts
  • 3563Oplossingen
  • 3205Likes
Goed dat je geholpen bent.
Fijne Koningsdag en alvast fijn weekend
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Fijn dat het is opgelost! Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic