Beste Vodafone,
Ik heb van de week een nieuw toestel besteld in de winkel in Dordrecht yeeay.
Ik krijg het toestel de volgende dag binnen via de post.
Vervolgens zie ik de Vodafone runners reclame op TV die was er ook in de winkel en ik zie andere prijzen.
Vervolgens zit ik ruim anderhalf uur aan de telefoon om van het kastje naar de muur te worden gestuurd. Om vervolgens 2x na de wacht stand de hoorn erop te krijgen.
Vraagt vodafone nu letterlijk aan mij beindig je lidmaatschap ga naar een andere aanbieder ?
Jullie oplossing is order annuleren en terug brengen naar de winkel. Om vervolgens weer een nieuwe te bestellen.
Ik zie een factuur bedrag van 753,72 euro ex op de factuur en via jullie website 714,05 euro ex.
De klantenservice vraagt mij om nu 4 uur te besteden voor 48 euro ex btw prijs verschil, een credit is duidelijk te moeilijk.
Want bij deze is dit een officiele klacht.
**Mod edit: telefoonnummer in afbeelding onleesbaar gemaakt**