sabrina681990

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nieuw abonnement terwijl oude nog loopt.

ik heb een vraag ik zit nu nog bij tmobile tot december maar wil nu eigenlijk al een abbonement afsluiten bij vodafone met een nieuw nummer moet ik dan dubbel betaalen of gaat het nieuwe abbonement pas in als de oude is afgelopen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi sabrina681990
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je hier nu een abonnement afsluit bij Vodafone en je abonnement bij TM loopt nog, dan betaal je natuurlijk dubbel. Wat je kan doen is bij TM vragen of je je abonnement kan afkopen en wat je daar dan voor moet betalen. Vaak valt het nog wel mee en dan ben je in 1x van je abonnement af en kan je zonder zorgen bij Vodafone een nieuwe aanvragen en heb je maar 1 abonnement.

Wil je je nummer niet behouden dan kan je, nadat je weet dat je je abonnement bij TM afkoopt, direct een nieuw abonnement aanvragen bij Vodafone. Wil je je nummer wel behouden dan moet je dit ook doorgeven aan TM en melden dat Vodafone je abonnement overneemt. Maar goed, dat laatste is extra info want je wilt een nieuw nummer 🙂

Eerst vragen voor afkopen TM nummer en dan pas nieuw abonnement nemen!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi sabrina681990
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je hier nu een abonnement afsluit bij Vodafone en je abonnement bij TM loopt nog, dan betaal je natuurlijk dubbel. Wat je kan doen is bij TM vragen of je je abonnement kan afkopen en wat je daar dan voor moet betalen. Vaak valt het nog wel mee en dan ben je in 1x van je abonnement af en kan je zonder zorgen bij Vodafone een nieuwe aanvragen en heb je maar 1 abonnement.

Wil je je nummer niet behouden dan kan je, nadat je weet dat je je abonnement bij TM afkoopt, direct een nieuw abonnement aanvragen bij Vodafone. Wil je je nummer wel behouden dan moet je dit ook doorgeven aan TM en melden dat Vodafone je abonnement overneemt. Maar goed, dat laatste is extra info want je wilt een nieuw nummer 🙂

Eerst vragen voor afkopen TM nummer en dan pas nieuw abonnement nemen!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Laat je weten voor welke optie je gaat sabrina681990?

  • afkopen
  • aan het einde een nieuw abonnement bij ons
  • Nummerbehoud aanvragen per einddatum
Mocht je meer willen weten over nummerbehoud, dan kun je hier terecht: https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml
sabrina681990
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
oke bedank dan wacht ik wel
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Graag gedaan sabrina681990!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic