Doorme001

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw abonnement maar nog niet actief

Vorige maand heb ik een abonnement afgesloten bij Vodafone. 26 Juli is dan ook mijn abonnement bij Hollandsnieuwe officieel beëindigd. Ik heb gister gebeld en mij is verteld dat vandaag (27 juli) mijn abonnement in zou gaan. Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart, simkaart er uit en er in gedaan, maar hij blijft aangeven dat ik geen service heb. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Doorme001

Welkom op het forum! Ik zie dat er nog niemand heeft gereageerd op je bericht!
Ik kan me voorstellen dat je meteen bereikbaar wilt zijn!

Ik raad je aan om contact op te nemen met mijn directe collega's via Twitter of Facebook, zodat zij met je mee kunnen kijken of alles goed stata en het simkaartje al op actief staat. Houdt hier ook het simkaartnummer voor bij de hand.

Wegens privacy redenen kan ik vanuit hier helaas niet in de systemen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Doorme001

Welkom op het forum! Ik zie dat er nog niemand heeft gereageerd op je bericht!
Ik kan me voorstellen dat je meteen bereikbaar wilt zijn!

Ik raad je aan om contact op te nemen met mijn directe collega's via Twitter of Facebook, zodat zij met je mee kunnen kijken of alles goed stata en het simkaartje al op actief staat. Houdt hier ook het simkaartnummer voor bij de hand.

Wegens privacy redenen kan ik vanuit hier helaas niet in de systemen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic