elsvdw

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw abonnement is al geactiveerd, maar nog geen toestel!

Dit is vet balen! Ik moest al zolang op m'n toestel wachten, ik had m 25 maart al besteld, maar hoorde ná m'n bestelling dat de actie pas 3 April in zou gaan, en pas daarna zou het toestel verzonden worden. Nou vooruit, ik redde dat wel, maar al wat er kwam na die tijd, geen toestel! Vorige week Donderdag maar eens gebeld, ik scheen mijn gratis toestel te hebben geannuleerd! Alleen wist ik dat zelf niet! Foutje dus, en meneer zou t subiet in orde maken, als hij eenmaal was verstuurd dan zou ik een mailtje ontvangen. Ik hoopte natuurlijk vandaag op mail, maar nee. Ik maar weer eens bellen, en vragen naar de status. Hij bleek net te zijn verwerkt! Even had ik zoiets, hou m lekker, ik ga naar een ander, maar dat gaat natuurlijk niet, mijn nieuwe abonnement is allang in gegaan. Ik weet ook wel, iedereen is afhankelijk van iedereen, maar dit is wel heel krom. Eerst een aanbieding scoren, die pas een week later in gaat, daarna is mijn mobiel geannuleerd. Laten we hopen dat ik m snel krijg, dan zal ik dit wel snel vergeten denk ik. 😉 (Ik denk alleen dat ik dit in een verkeerde topic heb gepost, weet niet hoe ik moet veranderen,..sorry!!!)
4 Reacties 4
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi elsvdw,

Wat rot dat je jouw telefoon nog niet hebt ontvangen! Ik kan me in ieder geval goed voorstellen dat je je telefoon ook het liefst zo snel mogelijk in gebruik wilt nemen. Toch altijd leuk, een nieuw toestel krijgen. 😉 Het is dan wel extra zuur als je er langer op moet wachten en als er ook nog eens wat dingen mis gaan!

Als ik je berichtje zo lees dan heb je wel contact gehad met onze klantenservice en hebben zij bevestigd dat je bestelling nu wel verwerkt is. Dan ga ik ervan uit dat het nu wel goed gaat! Hou het nog ff in de gaten en wacht nog even af. Ik vermoed dat je bestelling zo snel mogelijk jouw kant op komt!

Wil je ons ook op de hoogte houden?

- Ps. ik heb je berichtje verplaatst naar: Vodafone services - abonnement. Dat is iets overzichtelijker! 😄
elsvdw
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Maartje,
Lief dat je gereageerd hebt. Helaas moet ik mededelen, nog steeds geen toestel. Heb al tig x bij Superdeal aan de telefoon gehangen (0900 nummer) maar schiet er niets mee op. Nu is het verhaal dat hij niet op voorraad was,...(eerst konden ze me niet vinden,.."ahhh nee u heeft een verlenging,..nee dan moet ik ergens anders zoeken" ) Ik wordt er zo langzamerhand helemaal gestoord van! En het erge is,..ze staan nog steeds als aktie bij Superdeal,..en ja hoor, binnen 10 werkdagen leverbaar,..arghhhh! Morgen weer bellen, laatste x daarna geef ik t op, en gaat er een klacht naar de consumentenbond, kassa, en iedereen die het maar horen wil,..ik ben het zat. Mijn nieuwe abbonement loopt alweer bijna een maand,.. 😕 Sorry hoor,..moest even spuien.
elsvdw
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gisteren gebeld, en Ja hoor het heugelijke nieuws dat ik m vandaag zou ontvangen. Mijn man mocht m in ontvangst nemen, want het ging om een verlenging! Die arme ziel durfde haast niet te douchen, bang dat hij de koerier zou missen. Ik kom net thuis van m'n werk, geen telefoon! Ik weer bellen, naar afdeling verkoop, er was niets op gestuurd, waarom niet, dat was die meneer volstrekt onduidelijk! Nu weer 5 werkdagen wachten! Jezus! Wat wordt ik hier moe van!
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
elsvdw, dat je dan behoorlijk baalt kan ik me goed voorstellen... Ik begrijp dat je via Superdeal besteld hebt, maar ik wil toch graag proberen of wij iets voor je kunnen nakijken. Zou je ons via bijvoorbeeld Facebook een privéberichtje willen sturen met je gegevens? Vermeld dan je naam, adres, 06-nummer, ordernummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Verwijs ook even naar dit gesprek, dan hoef je het hele verhaal niet opnieuw uit te leggen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic