Dit is vet balen! Ik moest al zolang op m'n toestel wachten, ik had m 25 maart al besteld, maar hoorde ná m'n bestelling dat de actie pas 3 April in zou gaan, en pas daarna zou het toestel verzonden worden. Nou vooruit, ik redde dat wel, maar al wat er kwam na die tijd, geen toestel! Vorige week Donderdag maar eens gebeld, ik scheen mijn gratis toestel te hebben geannuleerd! Alleen wist ik dat zelf niet! Foutje dus, en meneer zou t subiet in orde maken, als hij eenmaal was verstuurd dan zou ik een mailtje ontvangen. Ik hoopte natuurlijk vandaag op mail, maar nee. Ik maar weer eens bellen, en vragen naar de status. Hij bleek net te zijn verwerkt! Even had ik zoiets, hou m lekker, ik ga naar een ander, maar dat gaat natuurlijk niet, mijn nieuwe abonnement is allang in gegaan. Ik weet ook wel, iedereen is afhankelijk van iedereen, maar dit is wel heel krom. Eerst een aanbieding scoren, die pas een week later in gaat, daarna is mijn mobiel geannuleerd. Laten we hopen dat ik m snel krijg, dan zal ik dit wel snel vergeten denk ik. 😉 (Ik denk alleen dat ik dit in een verkeerde topic heb gepost, weet niet hoe ik moet veranderen,..sorry!!!)