Aantal dagen geleden is mijn nieuwe abonnement ingegaan , dus nieuw simkaart in gedaan. Maar nu heb ik al die tijd geen service gehad… hoe kan ik dit oplossen ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Lisa.ekelmans10
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Ben je vanaf een andere provider naar Vodafone gekomen of had je al een abonnement bij Vodafone en kreeg je een nieuwe SIMkaart? Je zou eens kunnen kijken wat er gebeurd als je je simkaart uit je toestel neemt en deze in een ander toestel stopt, krijg je dan wel bereik? En stop een ander simkaart in je eigen toestel om te zien of het niet aan je toestel ligt. Als die dan wel bereik heeft dan ligt het niet aan je toestel.
Als je zelf geen bereik hebt, omdat je je simkaart bij iemand anders in een toestel stopt, dan weet je dat het aan het simkaartje ligt en niet aan je toestel. Je zou dan nog eens kunnen proberen om je simkaart 10 minuten uit je toestel te halen, en daarna weer erin te doen. Dan krijgt hij een reset vanuit Vodafone en misschien dat het dan weer werkt. Lukt dit ook niet dan zou je nog kunnen proberen om je toestel in vliegtuigmodes te zetten en dan weer terug aan op VFNL #StayConnected.
Blijf je nu nog problemen hebben dan kan het zijn dat je contract nog niet is omgezet. Als je je oude kaartje nog hebt, probeer die dan nog eens om te zien of die het wel doet. Misschien is je oude provider nog niet gestopt?
Wil het nu helemaal niet lukken, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone. Je kan ze ook bereiken via deze pagina met een chat, dan hoef je ze niet te bellen. Succes en laat nog even weten of het gelukt is of niet.
Hoi @Lisa.ekelmans10
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Ben je vanaf een andere provider naar Vodafone gekomen of had je al een abonnement bij Vodafone en kreeg je een nieuwe SIMkaart? Je zou eens kunnen kijken wat er gebeurd als je je simkaart uit je toestel neemt en deze in een ander toestel stopt, krijg je dan wel bereik? En stop een ander simkaart in je eigen toestel om te zien of het niet aan je toestel ligt. Als die dan wel bereik heeft dan ligt het niet aan je toestel.
Als je zelf geen bereik hebt, omdat je je simkaart bij iemand anders in een toestel stopt, dan weet je dat het aan het simkaartje ligt en niet aan je toestel. Je zou dan nog eens kunnen proberen om je simkaart 10 minuten uit je toestel te halen, en daarna weer erin te doen. Dan krijgt hij een reset vanuit Vodafone en misschien dat het dan weer werkt. Lukt dit ook niet dan zou je nog kunnen proberen om je toestel in vliegtuigmodes te zetten en dan weer terug aan op VFNL #StayConnected.
Blijf je nu nog problemen hebben dan kan het zijn dat je contract nog niet is omgezet. Als je je oude kaartje nog hebt, probeer die dan nog eens om te zien of die het wel doet. Misschien is je oude provider nog niet gestopt?
Wil het nu helemaal niet lukken, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone. Je kan ze ook bereiken via deze pagina met een chat, dan hoef je ze niet te bellen. Succes en laat nog even weten of het gelukt is of niet.
Een warm welkom hier @Lisa.ekelmans10.
Wat leuk dat je bij ons voor een mobiel abonnement hebt gekozen. Ik schrik dat je een aantal dagen geen service hebt gehad, want het is behoorlijk onhandig als je niet bereikbaar bent. Heb je inmiddels wel toegang tot het netwerk van Vodafone? Zo niet, dan ben ik erg benieuwd of de tips van @Energieboy je op weg helpen. Ik hoor het graag van je! Blijf je problemen aanhouden, dan ben ik ook benieuwd of je bent overgestapt met nummerbehoud vanaf een andere provider?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.