selma

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw abonnement - geen netwerk

Vandaag 080814 zou mijn nieuwe Vodafone abonnement ingaan. Helaas herkent het Vodafone netwerk mijn sim kaart niet...
Vanmiddag reeds gechat met medewerker van Vodafone. Er zou een storing zijn die alleen nieuwe abonnementen treft. Vreemd genoeg staat deze storing niet gemeld op de site.
Vraag: Is er daadwerkelijk een dergelijke storing? Zo ja, waarom staat deze niet op de site vermeld? En wanneer wordt deze opgelost? Zo nee, wat is dan het probleem? En hoe kan dit opgelost worden?
Graag zou ik wat meer informatie willen...
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MelanieBrigitta

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Nou, ik heb geen nieuwe simkaart. Ik heb alleen mijn abonnement gewijzigd.

Een groter probleem is dat SMSjes aan mijn ouders niet meer aankomen en ik ontvang ze niet meer van hun. En dat is erg lastig want het is juist belangrijk dat wij elkaar kunnen bereiken. Mijn ouders zijn allebei doof en dit is de snelste en beste manier om elkaar te bereiken. Geen idee waar dit probleem mee te maken kan hebben, maar het is wel gek dat ik ook geen netwerk mee heb.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Selma, mijn collega's geven over het algemeen correcte informatie ;). Er was gisteren enkele uren een probleem met het activeren van nieuwe simkaarten. Dat was halverwege de middag opgelost dus als het goed is werkt je sim/nummer nu.
MelanieBrigitta

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

Ik heb ook onlangs mijn abonnement gewijzigd (wel allebei Vodafone) en heb geen netwerk meer? De tabs met Bloxaansluitingen op myvodafone zijn allemaal leeg.

Heb ik iets gemist of klopt er iets niet?

Groetjes,

Melanie

Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @MelanieBrigitta ,
Had je deze handige site al bekeken. Misschien moet je nieuwe simkaart nog geactiveerd worden?
MelanieBrigitta

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Nou, ik heb geen nieuwe simkaart. Ik heb alleen mijn abonnement gewijzigd.

Een groter probleem is dat SMSjes aan mijn ouders niet meer aankomen en ik ontvang ze niet meer van hun. En dat is erg lastig want het is juist belangrijk dat wij elkaar kunnen bereiken. Mijn ouders zijn allebei doof en dit is de snelste en beste manier om elkaar te bereiken. Geen idee waar dit probleem mee te maken kan hebben, maar het is wel gek dat ik ook geen netwerk mee heb.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @MelanieBrigitta,

Ik zie dat jouw antwoord is gemarkeerd als oplossing. Is het probleem ook daadwerkelijk opgelost?

Mocht dit niet het geval zijn, heb je wel je telefoon al opnieuw gestart? Dit is soms nodig na een wijziging van je abonnement.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic