Astridje

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw abonnement geannuleerd, maar nog steeds niet verwerkt!

Hallo Mensen,

ik heb ergen half december een nieuw toestel+abo online besteld, maar deze binnen 24 uur weer geannuleerd.
Toestel is inmiddels allang weer bij Vodafone retour, want ik heb m op advies van de helpdesk geweigerd aan de deur.
Nu staat mijn abonnement NOG STEEDS als"tot 17-2-2-17" geboekt en kan ik dus niks anders bestellen.
Dat terwijl de helpdeskmedewerker mij afgelopen vrijdag meldde dat ik per afgelopen maandag weer op "blanco" zou staan.
Nu krijg ik zelfs een SMS dat ik een betaling niet gedaan zou hebben (verzendkosten van het toestel) terwijl deze allang betaald is , en weer retour getort door Vodafone.
Ik wordt hier een beetje moedeloos van....
Ik wil graag een nieuw abonnement met toestel bestellen, maar dat kan dus niet...
Help!

groet,

Astrid
1 Reactie 1
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hallo naamgenoot.
Het Vodafone Forum is een medium voor en door klanten. Jouw vraag is van persoonlijke aard waarvoor het wellicht nodig is om jouw gegevens te bekijken.Hiermee kunnen andere forumgebruikers je niet helpen. Neem even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen je hiermee waarschijnlijk verder helpen.Ik sluit hierbij dit topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic