AnnetKortman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw abonnement en adres wijzigen

Goedemiddag,

 

Ik heb zojuist mijn abonnement verlengd, maar nu wordt er een pakket gestuurd zag ik. Klopt dat? Ik zag net namelijk dat mijn oude adres er nog staat (Schonekampstraat) en krijg het niet aangepast. Er komt dan telkens een foutmelding na het invoeren van de verificatiecode. Hoe kan ik dit nu het beste doen?

 

Gr. Annet

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3479Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @AnnetKortman 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Geen idee of er iets toegezonden moet worden. Je kan het best contact opnemen met de klantenservice. Die kan je bellen, of een chat starten, en dan kunnen die met je mee kijken wat er aan de hand is en eventueel wijzigen van je adres gegevens. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @AnnetKortman,
Welkom op de Community van Vodafone.
Leuk om te lezen dat je weer voor ons gekozen hebt!  Bij een verlenging (indien er geen toestel is besteld) wordt er meestal een nieuwe simkaart verstuurd.
Heb je inmiddels al contact gehad met mijn collega's van de afdeling Status order? Je kunt mijn collega's bereiken via 0800-0560 (particulier) of 0800-0500 (zakelijk). Zij kunnen je verder helpen met het aanpassen van het adres voor de bestelling.

Je gaf aan dat het niet lukt om je adres te wijzigen via My Vodafone.
Ik help je hiermee graag verder. Kun je mij een bericht sturen (klik op mijn naam en klik dan op "Verzend een bericht) met de volgende gegevens voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Volledig oude adres en postcode
- Volledig nieuwe adres en postcode
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- Mobiel nummer.

Ik hoor graag van je.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic