Beste Vodafone Crew,
Sinds 20 juli 2016 ben ik overgestapt van prepaid naar een abonnement. Sinds die tijd kan ik via de Vodafone app niet meer inloggen, wat voorheen wel lukte met prepaid. Ik kan mijn abonnement tegoed (belminuten en data-tegoed) dus niet inzien.
FoutmeldingAls ik nu probeer in te loggen via de Vodafone Iphone App verschijnt de volgende melding: 'Er zijn geen rollen voor de gebruiker beschikbaar'. Als ik via vodafone.nl inlog, lukt het inloggen zelf wel, maar verschijnt de volgende melding nadat ik bijv. op 'Tegoed & Verbruik' druk: '
Er ging iets niet helemaal goed.
- Niet gelukt. Probeer het nog eens of neem contact op met onze klantenservice.'
GebeurtenissenIk heb op 18 juli bij de vodafone winkel in Wageningen mijn prepaid nummer laten overzetten op het nieuwe daar afgesloten abonnement. De medewerker heeft dus gezorgt voor nummerbehoud. Die 2 dagen erna kon ik nog prepaid gebruiken, vervolgens heb ik vanaf 20 juli mijn nieuwe simkaart, met hetzelfde nummer kunnen gebruiken. De app & online inlog werken helaas niet zodat ik het tegoed & verbruik o.a. niet kan inzien. Ik ben nog 2x langs de Vodafone winkel geweest; de eerste keer gaven ze aan dat ik nog even een week moest wachten. Vandaag (30 juli) weer langs de Vodafone winkel geweest, daar gaven ze aan dat ik contact moest opnemen met de Vodafone Crew / Forum. Bij deze...
Hebben jullie de oplossing? Dank alvast!