Beste Nick_66
Als aanvulling op de post van Marc.
Promoties hebben altijd een door de operator aangegeven duur, deze duur kan aflopen binnen de initiele contractstermijn van 1 of 2 jaar, maar het kan ook zijn dat er een zgn. "lifetime" korting geldt. Deze geldt dan ook voor zolang het abonnement wordt aangehouden.
Ik citeer even de vraag uit je post:
"Wat gebeurt er met mijn abonnement na 2 jaar? Blijf ik 48 per maand betalen als ik het abonnement verleng bij Vodaofone?"
Vodafone heeft altijd het recht een abonnement niet meer commericieel aan te bieden.(te stoppen met de verkoop van een bepaald type abonnement) Gebeurt dit binnen de looptijd van je op dit moment lopende abonnement, dan kun je niet meer verlengen met dat abonnement na afloop van je huidige abonnement.
Als je besluit te verlengen doe je dat altijd tegen abonnementen die op dat moment commercieel worden aangeboden.(De abonnementen die op het verlengmoment actief worden verkocht) In zo'n geval kunnen je abonnement, voorwaarden en prijsstelling (kosten) veranderen.
Niemand is echter verplicht te verlengen. Als je het abonnement laat doorlopen na de initiele contractsduur van 1 of 2 jaar, dan blijf je wel 48 euro per maand betalen. Je behoudt dan immers je "lifetime"korting.
Bij het laten doorlopen van een bestaand abonnement wordt deze telkens automatisch verlengd met 1 maand totdat jij actie onderneemt om het te beeindigen (opzeggen) of te verlengen tegen zoals gezegd nieuwe voorwaarden en tarieven.
Redenerend vanuit jouw citaat, zou Vodafone jouw huidige abonnement, langer dan de duur van jouw contract (lees dus maximaal 1 of 2 jaar) commercieel aan moeten bieden om jouw in de gelegenheid te stellen tegen exact dezelfde voorwaarden en tarieven te verlengen.