Nick_66

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw abonnement Super + multisim met lifetime korting

Hallo,

Ik heb afgelopen vrijdag mijn Vodafone abonnement gewijzigd en een nieuw toestel erbij gekozen, nl de Samsung Galaxy Note 3. Ik heb 93 euro betaald voor het toestel en betaal 48 euro per maand. Heb een abonnement gekozen van 2 jaar. Heb gekozen voor het Super (+Multi sim) abonnement. 4gd download en onbeperkt bellen.

Nu zou ik een lifetime korting krijgen op mijn abonnement van 17 euro. Ipv 65 euro per maand betaal ik nu 48 euro.
Waar ik mij nu zorgen over maak is dat ik na de looptijd van 2 jaar die korting niet meer krijg en 65 euro ga betalen. Ik lees nl op internet dat de term lifetime nogal misleidend is.

Wat gebeurt er met mijn abonnement na 2 jaar? Blijf ik 48 per maand betalen als ik het abonnement verleng bij Vodaofone?

Hoe zit het overigens met de multi-sim kaart?Lees net op het forum dat ik dan een ander telefoonnummer krijg voor de multi-sim, terwijl ik juist gekozen had voor één telefoonnummer op twee verschillende toestellen.

Ik hoor graag uw reactie.




3 Reacties 3
Nick_66
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Niemand die hier een antwoord op kan geven?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo @Nick_66,

Bedankt voor je bestelling en welkom op het Forum. Normaal gesproken ontvang je de korting alleen voor een beperkte periode. Er is momenteel een actie waarbij je bij sommige abonnementen ook na de contractperiode nog recht hebt op korting. Als is toegezegd dat je dit zou krijgen ga ik ervan uit dat je dit ook hebt gekregen. Je kunt eventueel contact opnemen met de klantenservice om na te gaan of dit correct is aangesloten.

Bij een MultiSim hoort een eigen 06-nummer. Dit heeft verder geen invloed omdat je een MultiSim alleen kunt gebruiken als dataverbinding. Bellen is niet mogelijk. Het is wel mogelijk om hetzelfde 06-nummer te gebruiken in meerdere apparaten. Hiervoor hebben we een duokaart. Kijk voor uitleg hierover op deze site.
hikkie

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Beste Nick_66

Als aanvulling op de post van Marc.

Promoties hebben altijd een door de operator aangegeven duur, deze duur kan aflopen binnen de initiele contractstermijn van 1 of 2 jaar, maar het kan ook zijn dat er een zgn. "lifetime" korting geldt. Deze geldt dan ook voor zolang het abonnement wordt aangehouden.

Ik citeer even de vraag uit je post:

"Wat gebeurt er met mijn abonnement na 2 jaar? Blijf ik 48 per maand betalen als ik het abonnement verleng bij Vodaofone?"

Vodafone heeft altijd het recht een abonnement niet meer commericieel aan te bieden.(te stoppen met de verkoop van een bepaald type abonnement) Gebeurt dit binnen de looptijd van je op dit moment lopende abonnement, dan kun je niet meer verlengen met dat abonnement na afloop van je huidige abonnement.

Als je besluit te verlengen doe je dat altijd tegen abonnementen die op dat moment commercieel worden aangeboden.(De abonnementen die op het verlengmoment actief worden verkocht) In zo'n geval kunnen je abonnement, voorwaarden en prijsstelling (kosten) veranderen.
Niemand is echter verplicht te verlengen. Als je het abonnement laat doorlopen na de initiele contractsduur van 1 of 2 jaar, dan blijf je wel 48 euro per maand betalen. Je behoudt dan immers je "lifetime"korting.
Bij het laten doorlopen van een bestaand abonnement wordt deze telkens automatisch verlengd met 1 maand totdat jij actie onderneemt om het te beeindigen (opzeggen) of te verlengen tegen zoals gezegd nieuwe voorwaarden en tarieven.

Redenerend vanuit jouw citaat, zou Vodafone jouw huidige abonnement, langer dan de duur van jouw contract (lees dus maximaal 1 of 2 jaar) commercieel aan moeten bieden om jouw in de gelegenheid te stellen tegen exact dezelfde voorwaarden en tarieven te verlengen.


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic