bouman

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw abo - er staat bij dat op 18.7 automatisch wordt ingeschakeld alles in 1?

Bij check van mijn nieuwe abo (toestel hetzelfde, verlenging), staat, dat per 18.7 (verloop oude abo) automatisch wordt ingeschakeld: alles-in-1 en dan 5 euro per dag.
Dat wil ik helemaal niet. Het lijkt mij logischer, dat ik zoiets zelf moet inschakelen.
Op dit moment kan ik het nog niet wijzigen. Hoe geef ik aan dat ik geen alles-in-1 wil?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
bouman, het klopt dat je standaard de Alles-in-1 op Reis krijgt, dat is onderdeel van de voorwaarden. Hiervoor gelden geen kosten, pas zodra je naar een land gaat waar het geldig is zal je hierdoor het voordelige tarief ontvangen. Dat zorgt ervoor dat je het niet telkens uit en aan hoef te zetten. Zodra het in juli is ingegaan kun je het uiteraard ook per direct weer uitschakelen via je My Vodafone.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi,
Bedoel je met alles-in-1 dat je naast je Vodafone abonnement ook een Ziggo abonnement hebt? Dan is het toch juist fijn dat je alles-in-1 krijgt en dat je daar verder niets voor hoeft te doen. Je krijgt, wat ik uit je bericht begrijp, 5,- euro korting en dan krijg je nog meer extra's van Ziggo incl. dubbel data.

Of bedoel je iets anders met alles-in-1?
Zodra de gratis extra’s voor je klaar staan, krijg je van VodafoneZiggo bericht. Je ontvangt een sms wanneer jouw Dubbele data is geactiveerd. En je krijgt een e-mail van Ziggo over het extra TV-pakket en het Veilig online pakket.
De € 5 abonnementskorting zie je in je winkelwagen bij het online bestellen, en elke maand op je telefoonrekening.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
bouman, het klopt dat je standaard de Alles-in-1 op Reis krijgt, dat is onderdeel van de voorwaarden. Hiervoor gelden geen kosten, pas zodra je naar een land gaat waar het geldig is zal je hierdoor het voordelige tarief ontvangen. Dat zorgt ervoor dat je het niet telkens uit en aan hoef te zetten. Zodra het in juli is ingegaan kun je het uiteraard ook per direct weer uitschakelen via je My Vodafone.
bouman
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor je reactie Marc. Ik kan me niet herinneren dat het onderdeel van de voorwaarden was. Maar ik zal erom denken het op tijd uit te schakelen. Goed weekend.
bouman
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor dit antwoord. Ik zet 18.7 in mijn agenda om het pakket Alles-in-1 op Reis uit te schakelen en ga ervan uit dat dit zonder problemen kan.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
bouman, dat klopt. Wacht wel even totdat het nieuwe abonnement ook daadwerkelijk is ingegaan. Bij drukte in de systemen gebeurt dat soms een dag later.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic