Dengoe93

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw abbonnement en geen internet op huidige toestel

Ik heb op 31/05/14 een nieuw abbonnement afgesloten, waarbij een nieuw toestel zit. Maar nu heb ik geen internet meer op mijn huidige toestel. Wat is hiervan de reden?
]https://www.superfish.com/ws/sf_main.jsp?dlsource=rulthun&CTID=ffqt">
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo @Dengoe93

Op alle smartphones die in de afgelopen vijftien jaar zijn verkocht, zit de mogelijkheid voor mobiel internet.
Bij vrijwel alle abonnementen die Vodafone in de afgelopen vijftien jaar heeft verkocht, zit de mogelijkheid voor mobiel internet. Uitgezonderd de allergoedkoopste alléén bellen & sms-en abonnementen.

Grote kans (99,99%) dat jij wel degelijk de mogelijkheid voor mobiel internet hebt.
Hiervoor moet je de instellingen van jouw smartphone correct instellen.

En dat kan met de uitgebreide toestelhulp op de info-pagina voor toestelhulp van Vodafone.
Voor het gemak verwijs ik je daarnaar toe met de volgende weblink: http://handleidingen.vodafone.nl/web/

Moet je alleen nog zelf het merk en het type toestel selecteren. En daarna zorgvuldig alle aanwijzingen, instructies en instellings-adviezen opvolgen. En daarna heb jij ook mobiel internet.

Succes !


Netwerker

Bekijk in context

1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo @Dengoe93

Op alle smartphones die in de afgelopen vijftien jaar zijn verkocht, zit de mogelijkheid voor mobiel internet.
Bij vrijwel alle abonnementen die Vodafone in de afgelopen vijftien jaar heeft verkocht, zit de mogelijkheid voor mobiel internet. Uitgezonderd de allergoedkoopste alléén bellen & sms-en abonnementen.

Grote kans (99,99%) dat jij wel degelijk de mogelijkheid voor mobiel internet hebt.
Hiervoor moet je de instellingen van jouw smartphone correct instellen.

En dat kan met de uitgebreide toestelhulp op de info-pagina voor toestelhulp van Vodafone.
Voor het gemak verwijs ik je daarnaar toe met de volgende weblink: http://handleidingen.vodafone.nl/web/

Moet je alleen nog zelf het merk en het type toestel selecteren. En daarna zorgvuldig alle aanwijzingen, instructies en instellings-adviezen opvolgen. En daarna heb jij ook mobiel internet.

Succes !


Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic