Kr1zzel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw abbonement annuleren?

Ik heb in november een nieuwe bestelling geplaatst, wilde naar Vodafone overstappen gezien ik Ziggo heb.
Deze is vrijwel meteen geannuleerd, gebeld met klantenservice.
Scheen te maken te hebben met leen gegevens. Werd mij verzocht de bestelling opnieuw te plaatsen.
Wederom is deze ineens geannuleerd. Na meerdere pogingen gehad met de klantenlijn (zo is er ook gewoon een keer opgehangen!) bleken er problemen te zijn met nummerbehoud. Na anderhalf uur met de klantenservice eindelijk een dame aan de lijn die me door het hele proces heeft geholpen.
Ik zou afgelopen 27 december mijn bestelling ontvangen.
Ik heb nog steeds niks ontvangen!
Mijn bestelling kan ik online niet meer annuleren en met de klantenlijn kom ik niet verder dan de wachtrij.
De klantenservice is tot nu toe waardeloos geweest.. hierdoor twijfel ik om gewoon te blijven bij mijn huidige provider, is het misschien mogelijk om WEL goed geholpen te worden????


Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Kr1zzel,

Wat vervelend dat het allemaal niet vlekkeloos verloopt.
We kijken natuurlijk graag voor je na wat de status van je bestelling is. De telefonische klantenservice kan soms erg druk zijn, maar je kunt ook altijd even contact met ons opnemen via Facebook of Twitter.
Sorry voor het ongemak!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Kr1zzel,

Wat vervelend dat het allemaal niet vlekkeloos verloopt.
We kijken natuurlijk graag voor je na wat de status van je bestelling is. De telefonische klantenservice kan soms erg druk zijn, maar je kunt ook altijd even contact met ons opnemen via Facebook of Twitter.
Sorry voor het ongemak!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je ondertussen contact met ons gehad via Facebook of Twitter Kr1zzel? We zijn benieuwd naar een update!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic