Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Nieuw: Vodafone YOU Monthly

http://voda.fo/ne/qp2tlVodafone YOU klanten kunnen vanaf vandaag ook gebruik maken van YOU Monthly! Met YOU Monthly kun je jouw YOU bundel maandelijks laten activeren en betalen via automatische incasso. Zo hoef je deze niet maandelijkse opnieuw te activeren en heb je geen omkijken meer naar je bundel!


Met YOU Monthly heb je de voordelen van Prepaid en een abonnement in één. Je kiest een YOU maandbundel met een maandelijkse afschrijving die via een automatische incasso plaatsvindt. Daarnaast kun je elke maand je YOU maandbundel wijzigen voor een andere variant, of deze laten zoals het is. Wil je liever geen maandelijkste afschrijving of YOU maandbundel meer? Dan kun je YOU Monthly ook weer stopzetten.


FAQ

Hoe kan ik YOU Monthly activeren?
Kan ik ook nog BloX gebruiken?
Hoeveel kost YOU Monthly?
Uit welke bundels kan ik kiezen?
Loopt de betaling door na opzegging van YOU Monthly?
Hoe zet ik YOU Monthly stop?
Kan ik ook nog kiezen voor Hybride?

_________________________________________________


Hoe kan ik YOU Monthly activeren?
Je kunt YOU Monthly via My Vodafone direct activeren door bij het aansluiten van een YOU bundel de maandelijkse incassering aan te zetten. Vervolgens word je doorgestuurd naar een betaalpagina waar via iDEAL de bankrekening gekoppeld kan worden.

Kan ik ook nog BloX gebruiken?
Ja, met YOU Monthly zijn een aantal BloX beschikbaar, maar deze BloX worden dan niet maandelijks verlengd zoals je YOU bundel:
• Talk or Text
• Online Only
• Alles-in-1 op Reis
• Voordeel naar het buitenland
• BlackBerry BloX
• 4G BloX

De BloX kunnen via sms of My Vodafone worden aangezet.

Hoeveel kost YOU Monthly?
Naast de kosten van de YOU maandbundel is YOU Monthly volledig gratis!

Uit welke bundels kan ik kiezen?
Je kunt YOU Monthly gebruiken met alle YOU maandbundels. Kijk voor deze bundels op https://vodafone.nl/you

Loopt de betaling door na opzegging van YOU Monthly?
Nee, de betaling zal worden stopgezet. Daarna maak je gewoon gebruik van het standaardtarief, of kun je kiezen voor YOU maandbundels die van het tegoed worden afgeschreven. Wanneer je geen gebruik maakt van YOU Monthly, worden de YOU maandbundels na 30 dagen automatisch beëindigd.

Hoe zet ik YOU Monthly stop?
Je kunt YOU Monthly stopzetten via My Vodafone online. Via de My Vodafone app is dit momenteel nog niet mogeijk. Na het stopzetten van YOU Monthly maak je gewoon gebruik van het standaardtarief of kies je voor een YOU maandbundel die van het tegoed worden afgeschreven.

Kan ik ook nog kiezen voor Hybride?
Het is helaas niet meer mogelijk om Hybride aan te sluiten. Je kunt vanaf nu onze voordelige YOU maandbundels gebruiken. Gebruikte je eerder al Hybride? Dan kun je hier wel nog gebruik van maken. Het is echter niet meer mogelijk om je bundel te wijzigen. Je kunt overstappen naar YOU Monthly, maar kunt hierna niet meer terugkeren naar Hybride. Ook bij het pauzeren van de Hybridebundel is het niet meer mogelijk om terug te gaan naar Hybride.

Heb je nog andere vragen? Bel 1200 voor hulp bij Prepaid. De Prepaid klantenservice is gratis!

0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic