Hi SamsungExpert,
Gistermiddag is het er dan uiteindelijk toch nog van gekomen!
Vol spanning naar de Mediamarkt in Eindhoven gereden waar het toestel momenteel 292,95 kost exclusief thuiskopieheffing (299 inclusief dus). De spanning was er omdat ik geen idee had of het toestel wel voorradig was. Zaterdag bij Dixons geweest in het dorp hier, maar die hadden hem niet meer en lange levertijd. Eindhoven nog wel eerst geprobeerd te bellen, maar namen helaas niet op.
Gelukkig hadden ze de S4 mini, die het uiteindelijk geworden is daar nog volop op voorraad in de bakken. Het toestel zelf ken ik nog niet zo goed (nog niet 1 letter in de handleiding in het toestel gelezen, laat staan de handleiding gedownload) omdat ik eerst een sim-only abonnement wilde uitzoeken (aanbiedingen lopen tot 31 December, dus vandaag écht laatste dag overal). Toen ik daarmee klaar was nog even gekeken naar de apps die op mijn huidige toestel staan die ik ook op mijn nieuwe toestel wil hebben.
Dit moet ik allemaal van te voren doen omdat in de S4 mini alleen een micro Simkaart past. Dat houdt in dat ik de huidige moet gaan 'verknippen' en dan kan die niet meer in het oude toestel.
Dit moet ik ook nog doen met de muziek, foto's en SMS-berichten die ik wil bewaren, dus voor ik het toestel echt kan gaan gebruiken en dus ontdekken is het op z'n vroegst morgen en ik denk nog wel wat later.
Een van de dingen die me nu al wel opgevallen is aan dit toestel is dat 'Nieuws en weer' er niet meer op zit. Dit is een app die op mijn Young S5360 af-fabriek zat (met het weer en nieuws in de categorien 'Voorpaginanieuws', 'Nederland', 'Sport' en 'Entertainment'). De S2 van een van m'n ouders heeft dat nog.
Wellicht kijk ik ergens overheen? Of heet dit anders? Of misschien is het er wel helemaal van afgegooid?
Mogelijk dat u dit weet?