Marmaris

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Niets meer gehoord over verlenging

Begin juli ben ik benaderd over de verlenging van mijn abonnement.
Jullie hadden een interessant aanbod voor me en zouden mij 2 dagen later terug bellen om eea af te ronden.
Helaas heb ik daarna niets meer van jullie gehoord.

Wanneer ik nu probeer om mijn abonnement via de site te verlengen, zou dit niet meer mogelijk zijn.....

Graag hoor ik van jullie.
10 Reacties 10
Anonymous
Niet van toepassing
Het beste kun je hiervoor contact opnemen met mijn collega's van de afdeling verkoop via 0800-0560
Mijn collega's daar kunnen met je meekijken waar het precies mis gaat
Vanuit hier kan ik het helaas niet controleren omdat ik vanuit hier niet in de systemen kan. Dit heeft te maken met jouw privacy en dat het forum is bedoelt voor forumgebruikers om vragen te stellen die beantwoord worden door andere forumgebruikers.
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Marmaris heb je nog contact gehad met de afdeling Verkoop? Ik ben erg benieuwd! 🙂
Sandra2012

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja ik ben ook benieuwd.
Marmaris
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja, gelijk volgende dag.
Ze waren vergeten me terug te bellen (leuk om te horen als klant....).

Uiteindelijk toch het gewenste abonnement afgesloten.
Binnen 48 uur zou mijn nieuwe contract ingaan en ik een bevestiging hiervan ontvangen. Inmiddels 3 dagen verder (en weekend voor de deur) en nog niets gekregen.

Twijfel echt of ik, op deze manier en het weer 'missen' van een afspraak wel klant bij Vodafone moet blijven.

groet
Marmaris
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Niet zo netjes uiteraard. Hopelijk ontvang je wel snel de bevestiging van je aankoop! Je kunt ook eventueel contact opnemen met de Order status lijn via, 0800-0560 daar kan de betreffende informatie worden bekeken en opgevraagd.
Marmaris
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Tja, een klantenservice die van maandag tot vrijdag open is, tot 18:00 uur. Geen avond, geen weekend openstelling.
Beetje ingewikkeld als je zelf ook hele,dagen werkt.

Groet,
Marmaris
Anonymous
Niet van toepassing
Kan me inderdaad voorstellen dat dit dan lastig wordt. Ik ga dit intern aangeven.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Geen nieuwe reactie meer. Topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic