Kadirbeast

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Niet werkend 3g Apeldoorn sinds vanmiddag?

Hallo mijn 3g werkt niet meer op mijn samsung galaxy s4 mini sinds zo'n 2 uur geleden wat is hiervan de reden? bij Apeldoorn regentesselaan. In de stad werkte het wel gewoon? Hij laat wel het 3g tekentje en H+ zijn knippert echter wel
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Farid-

Raadgever
  • 129Posts
  • 14Oplossingen
  • 52Likes
Het is inmiddels opgelost. 😉

Bekijk in context

5 Reacties 5
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Beste Kadirbeast,

De volgende webpagina https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/je-hebt-geen-internet.shtml geeft meer informatie over dingen die je kunt controleren.

Met vriendelijke groet,
MrMister
Kadirbeast
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
MrMister staat niks interessants ops er is geen storing of werkzaamheden op de postcode 7316 AA data is ook niet geblokt simkaart ook niet wat is nu de fout?
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Beste Kadirbeast,

Als er geen storing is en je hebt de internet instellingen na gekeken met de toestelhandleidingen die doorgelinkt werd op de website en je hebt ook het toestel opnieuw opgestart dan moet je contact op nemen met de klantenservice via de chat, telefonisch of via social media. Op het forum kan niemand jou persoons gegevens inzien dus kunnen we je alleen adviseren wat je zelf allemaal kunt doen.

Als je nog steeds op andere locaties internet kunt hebben lijkt het me sterk dat het aan je simkaart of toestel ligt maar controleer nog even of dit ergens anders nog steeds werkt. Het kan ook zijn dat de storing nog niet bekend is bij Vodafone en dan zal jou contact dat ook bij hun kenbaar maken.

Met vriendelijke groet,
MrMister
Farid-

Raadgever
  • 129Posts
  • 14Oplossingen
  • 52Likes
Kadirbeast

Er is op dit moment een storing met de zendmast in de Hoofdstraat waardoor je dit probleem ervaart. Wordt met prio aan gewerkt. 😉
Farid-

Raadgever
  • 129Posts
  • 14Oplossingen
  • 52Likes
Het is inmiddels opgelost. 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic