TT

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Niet tegelijk bellen en internetten

Hallo,

Sinds een paar maanden zit ik bij vodafone en ik kan sindsdien niet meer op internet tijdens het bellen.
Op de een of andere manier gooit mijn telefoon internet eruit tijdens het telefoneren en dit is erg vervelend daar ik tijdens het bellen regelmatig iets op internet moet opzoeken of per mail moet bevestigen wat dan niet kan.
Ik ben nu dus genoodzaakt tussendoor het gesprek te verbreken om te wachten tot ik weer internet heb om deze dingen te kunnen regelen en dan daarna weer terug te bellen.
Is hier iets aan te doen, bij mijn vorige profider had ik dit probleem nooit!!!!

Mvg tt
3 Reacties 3
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi TT,

Dit kan liggen aan het type netwerk dat je gebruikt. Gebruik je 2, 3 of 4G?
TT
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik gebruik 3G (gaat vanzelf)
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Dat is vreemd, het zou dan gewoon moeten werken. Ik heb het zojuist even getest met mijn iPhone 5s en ik kan gewoon googlen tijdens het bellen.

Vodafone ondersteunt de zogenaamde dual transfer mode en volgens mij heb je een iPhone, die ondersteunt het ook.

Echter als je toestel terug valt naar 2G (= GSM), dan werkt het weer niet, op 2G is het of bellen of data.

En als je op 4G kun je momenteel alleen gebruik maken van data. Zodra je zelf gaat bellen of gebeld wordt, valt je toestel automatisch terug naar 2G.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic