Fedor

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Niet te bereiken vanuit buitenland

Beste, Ik probeer al paar dagen jullie te bereiken vanuit Griekenland. Wil graag mijn datalimieten verhogen maar kom niet in de my vodaphone app en als ik jullie wil bellen krijg ik te horen dat de dienst niet bereikbaar is. Dit is een zakelijk abonnement en baal hier enorm van. Hoop snel wat te horen.
9 Reacties 9
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Fedor,

Dat is vreemd! Ik kan helaas via het forum de datalimiet niet voor je verhogen. Daarvoor zul je inderdaad echt even contact met ons op moeten nemen. Welk nummer bel je? Vanuit het buitenland kun je het beste met je mobiele nummer +31 654 500 100 bellen.
Fedor
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Sharon,
het nummer dat je in je antwoord doorgeeft is heleaas momenteel biet bereikbaar. Dat is hetzelfde nummer dat ik al 4 dagen probeert en bereiken. Biedt dus geen oplossing.
Hoe ju verder.
Mij ben hier nog 3 dagen maar de kosten kopen zo wel op doordat jullie niet bereikbaar zijn.
In afwachting op jullie antwoord
Fedor
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Fedor,

We ondervinden momenteel wat problemen met de bereikbaarheid van dat nummer, sorry!
Is er een mogelijkheid om even contact op te nemen via de chat of via Facebook of Twitter?
En ben jij de contactpersoon van het zakelijke abonnement? Het is namelijk wel noodzakelijk dat diegene contact met ons opneemt hierover.
Fedor
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Sietske,
hoe kan ik jullie bereiken via chat. Heb geen twitter en Facebook.
Ik ben contact persoon voor zakelijk abonnement. Jullie mogen mij ook bellen. Vind het echt kwalijk dat jullie niet te bereiken zijn. Lijkt me toch als telefoon provider niet zo moeilijk om een juist nummer te koppelen aan een service dienst. Wederom in afwachting.
Mvg



Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Fedor, wij hebben geen telefonisch contact via het Forum. Normaal zijn we ook bereikbaar, maar in enkele gevallen lijkt het nummer niet te werken door een technisch probleem. Maak anders even een account aan op Twitter of Facebook, deze kun je indien gewenst daarna weer opzeggen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Fedor, ik heb begrepen dat er in een klein aantal gevallen de melding 'Deze dienst is momenteel niet bereikbaar' te horen was via het +31654500100 nummer. Dat probleem is in ieder geval opgelost. Het topic zal binnenkort worden gesloten.
Fedor
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ben ondertussen weer in Nederland en heb telefonisch contact gehad met jullie. Begreep inderdaad dat er wat problemen waren. Heb een net voorstel gehad hoe jullie mij gaan compenseren. Bedankt voor de nette oplossing.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Fedor,

Dat is goed om te horen 🙂 Fijn dat het netjes opgelost wordt voor je.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic