Zoebes

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Niet storen functie Iphone

Als ik de ‘Niet storen’ aan zet op mijn IPhone krijgen anderen een in gesprekstoon? Maar ik wil dat de voicemail gelijk aangaat? Kan dat?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah, ik zie dat Apple de optie eruit heeft gehaald. Je kunt nu alleen nog maar alles doorschakelen via het toestel.
Dan is het duidelijk! De optie niet storen werkt niet samen met doorschakelen via My Vodafone. Dit komt omdat je bij niet storen nog altijd een netwerkverbinding hebt Zoebes

Doorschakelen bij ons is alleen als je daadwerkelijk in gesprek bent, geen bereik hebt of dat je diegene die belt afduwt.

Bekijk in context

21 Reacties 21
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Zoebes
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als ik me niet vergis staat deze optie helemaal los van Vodafone. Ik heb zelf nog even gekeken in mijn iPhone maar je kan niet aanpassen dat de beller dan naar een voicemail toe gaat. Het is een instelling op je telefoon en die doet er verder niets mee en stopt het gesprek. Misschien dat Apple in de toekomst dit gaan samenvoegen?

Maar zoals ik er naar kijk denk ik dat het niet te combineren valt. Kan er ook niets over terug vinden op internet. Misschien dat er nog andere mensen iets kunnen vertellen en/of iemand van Vodafone.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Als je je voicemail aan hebt staan, worden de gesprekken inderdaad doorgeschakeld naar de voicemail Zoebes. Is dit niet het geval, dan krijgen je bellers een in-gesprek-toon.
Zoebes
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sharon, dat is dus niet het geval.... Bellers krijgen een ingesprekstoon....
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Volgens mij staat de NIET STOREN functie los van de Voicemail van Vodafone.

Info over Niet Storen iPhone: https://support.apple.com/nl-nl/HT204321
Volgens mij staat het echt los van elkaar want de telefoon kijkt wat er gedaan moet worden en dan worden de gesprekken stilgehouden. Staat doorschakelen naar je voicemail ook aan? Zo ja, dan is het echt dat het los staat, anders snap ik het ook niet 😞
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog een update over Zoebes?
Zoebes
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee tot dusver heb ik de oplossing nog niet gevonden...,
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je bij ons wel de doorschakeling erin gezet naar de voicemail? Dit kan via het toestel of via My Vodafone (website).
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Goed, wat ik altijd heb begrepen is dit een interne functie van het toestel en heeft dus niets te maken met het netwerk van Vodafone. Zelf verwacht ik dan ook dat het daarom niet mogelijk is omdat het toestel je gesprek STIL wil houden maar Vodafone dit niet weet.

Ik heb gezien dat je in My Vodafone Voicemail en doorschakelen kan instellen.
Daar staat ook een stukje: Als ik niet kan opnemen, schakel gesprekken door naar .....

Misschien dat je deze optie eens kunt proberen aan te passen. Lukt het dan nog niets dan denk ik echt dat het dus komt omdat de Apple functie niet aansluit op het netwerk van Vodafone en dat het dan niet mogelijk is.




Kleine update:
Op tweakers heeft iemand een soort gelijke vraag en daar zeggen mensen ook dat het niet mogelijk is. En om de reden die ik zojuist hier boven ook aangeef. Spijtig, maar meer kan ik er niet van maken. Mocht je iemand vinden die het kan, of via een app, laat het weten. Het lijkt me een geweldige uitvinding, als het wel zou werken.
Zoebes
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoe ik het ook instel, blijf een ingesprekstoon krijgen ? Zal de vraag toch nog eens bij Vodafone en Apple uitzetten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Maar heb je dan ook de doorschakeling aanstaan bij in gesprek en niet bereikbaar Zoebes
Dit zijn 2 aparte instellingen. 1 via de telefoon (hier staan wij buiten) en de 2e is via ons via My Vodafone (website).
Dit werkt niet samen met onze instellingen.
Zoebes
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja dat staat allemaal naar de voicemail....
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dan is het duidelijk dat dit niet in combinatie werkt met onze doorschakeling. Wat je nog zou kunnen proberen is een doorschakeling naar de voicemail in je toestel zetten Zoebes Dit doe je bij je oproepen en dan instellingen.
Zoebes
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een Ipone en kan alleen doorschakelen naar een nummer? Ik snap er echt niets van waarom het niet werkt!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah, ik zie dat Apple de optie eruit heeft gehaald. Je kunt nu alleen nog maar alles doorschakelen via het toestel.
Dan is het duidelijk! De optie niet storen werkt niet samen met doorschakelen via My Vodafone. Dit komt omdat je bij niet storen nog altijd een netwerkverbinding hebt Zoebes

Doorschakelen bij ons is alleen als je daadwerkelijk in gesprek bent, geen bereik hebt of dat je diegene die belt afduwt.
Zoebes
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je wel voor de uitleg, dus als ik internet uitzet zou het wel moeten werken?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Nee, want ook dan ben je nog steeds bereikbaar Zoebes
Bereikbaar zijn staat los van het internet. Indien je mobiele data uitzet, heb je nog altijd een verbinding via GPRS/2G.
Dan zul je de vliegtuigmodus aan moeten zetten.
Zoebes
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maar dan kunnen mijn ‘favorieten’ me dus ook niet bereiken.... mmmm jammer
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Klopt Zoebes
Zoebes
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jammer....
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic