Ik heb niets met Vodafone, ben alleen klant.
Maar goed, iemand die niet tevredenheid is en dan een positief antwoord krijgt zal dit antwoord ook nooit geloven want je hebt nu eenmaal een negatieve ervaring met Vodafone en daar kan ik niets meer mee doen want zo sta jij er nu in.
Jammer dat je iemand, die wel tevreden is, dan niet wenst te geloven. En als je al mijn berichten hebt gelezen, wat ik niet kan geloven, dan lees je ook dat ik kritiek heb op sommige dingen bij Vodafone. Ben het met sommige klanten, die dan iets vervelends te vertellen hebben, ook eens.
Maar net nu met dit verhaal hoor ik andere dingen en zijn mensen, die ik ken, over het algemeen wel tevreden over het netwerk. Dat je dit niet wilt aannemen, begrijp ik, jij hebt een andere ervaring. Geeft niets, dat kan gebeuren.
Zeg alleen niet dat ik alleen maar positief ben, want mijn overgang van mijn oude provider naar Vodafone was ook een groot drama en heeft Vodafone uiteindelijk toch goed opgelost en aangepakt. Nee hoor, ik ben gewoon eerlijk en zeg zoals ik het zeggen wil: positief of negatief. En in jou geval ben je negatief over je ervaring. Maar in mijn geval ben ik over het netwerk zeer tevreden, en velen met mij. Ja, dat is een discussie waar je niet uit komt.
Wat ik alleen kan zeggen, neem contact op met de
klantenservice van Vodafone of via een
chat te starten of een bericht sturen via
Facebook of
Twitter. En als het niet lukt of beter kan worden, dien dan een klacht in op de klachten pagina en desnoods kaart je het aan bij de geschillencommissie.
Want geloof me, ook ik zou niet blij zijn als ik slecht bereik zou hebben en zou bovenstaande allemaal contacten om Vodafone z’n werk te laten doen en mij te helpen tot het wel goed werkt. En volg het advies van Steven nog even op om een melding te maken via het netwerk advies pagina.
Maar ja, je wilt me toch niet meer geloven. Wel heel jammer want ik denk graag met je mee om een oplossing te vinden, en dat gewoon als een tevreden klant.