Beste lezer,
Ik lees van een aantal mensen dat ze last hebben met het inloggen van My Vodafone app maar dit probleem niet ervaren via de webbrowser. Mocht jij hier last van hebben, probeer dan aub de informatie te vinden in de webbrowser, die doet het wel.
Maar nu is mijn vraag eigenlijk:
- Wat voor toestel gebruik je?
- Welk software versie heeft je toestel?
- Heb je net een nieuw contract?
- Welk abonnement heb je?
Vul je persoonlijke gegevens aan met informatie zodat de mensen van Vodafone direct met je mee kunnen kijken wat er aan de hand is. Geef geen persoonlijke informatie hier op de community, iedereen kan dit namelijk lezen.
Veel mensen, die een iPhone hebben, gaan bij een BETA iOS VERSIE deze al installeren op hun iPhone. Dit kan een redelijk goede en stabiele versie zijn, maar er kan ook wel eens iets mis gaan. Daarom mijn advies, zolang je je iPhone (of welke telefoon dan ook) dagelijks gebruikt, installeer geen BETA versies. Dit kan echt soms heel erg mis gaan en dat wil je niet.