Hoi
Wessie Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Dat is vreemd!
Heb je je SIM kaart al in een ander toestel gedaan om te kijken of die het daar wel goed doet?
En heb je een andere SIM kaart (van een andere provider) in je eigen telefoon gedaan om te kijken wat er dan gebeurd?
Je kan ook de SIM kaart uit je telefoon halen, die vervolgens 10 minuten uit moest zetten en dan opnieuw opstarten (met de SIM kaart erin). Dit zou de boel min of meer rebooten en als dit dan nog niet lukt dan zou ik contact opnemen met de
klantenservice van Vodafone om te vragen of ze je nummer een reset willen geven. Omdat je niet kunt bellen kan je ze ook benaderen door een
chat te starten.
Eventueel zou je nog handmatig bij instellingen je netwerk kunnen omzetten naar Vodafone NL of, als het mogelijk is, om je toestel je netwerkinstellingen te wissen. Soms willen deze dingen ook nog wel eens helpen.
Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.