Basson

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Niet kunnen bellen en sms'en

Zowel ik als mijn vrouw kunnen niet bellen en sms'en, ook niet met 1200. Wat zeer storend is want zo kunnen we het probleem niet oplossen omdat we geen contact kunnen opnemen. Wel kunnen we gebeld worden. Dus willen u vriendelijk vragen zo snel mogelijk contact op te nemen. Mvrgr bas Sonneveld
1 Reactie 1
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Allereerst welkom op het forum.
Het kan verschillende oorzaken hebben waarom je niet kunt bellen etc. Een hiervan is bijvoorbeeld een openstaande rekening. Deze kun je inzien via my Vodafone en ook vanuit daar voldoen.
Vanuit hier kunnen wij niet in de systemen. Zie ook de regels van het forum hiervoor. Ik raad je aan om of via de chat contact op te nemen, een bericht te posten met de link van dit topic op Facebook ( mijn collega's kunnen je daar verder helpen. Houd er rekening mee dat alles op volgorde van posten wordt afgehandeld en mochten ze meer gegevens nodig hebben dan gaan ze over op privé berichten) of met een andere telefoon bellen naar de klantenservice (zie www.Vodafone.nl/support/contact)

Wij kunnen tevens geen bel afspraken maken voor andere afdelingen. Ik hoop voor jullie dat jet snel wordt opgelost.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic