wbv

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Niet goed voorgelicht in Vodafone winkel -> klantenservice verwijst terug naar winkel

In Vodafonewinkel geweest:
"kosten bellen in buitenland zijn nu te hoog"

Vodafone:
"Goed hoor meneer, we bekijken uw gegevens" -> kijken samen naar belgegevens, inderdaad hoge kosten in bellen in Amerika.
"Wij adviseren u om over te stappen naar Vodafone Red Business" -> overgestapt. Uur (!) lang advies leek goed.

1 maand later:
Eerste rekening -> 192 euro (ipv bundel van 65) -> bellen in Amerika valt niet onder de op basis van mijn belgegevens geadviseerde bundel.

Klantenservice gebeld -> "wij zijn de klantenservice, dus wij kunnen u hier niet mee helpen"....

Wat moet je daarop zeggen.

3 Reacties 3
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @wbv ,
Vervelend om te horen dat er op dit punt sprake is van miscommunicatie.
Sta me toe dat ik geen waarde oordeel geef over het gesprek dat er ooit heeft plaatsgevonden.
Wat ik wél kan doen is uitleg geven van onze zakelijke bundels:

  • Ná 6 Januari 2014 is aangepast dat bellen naar de Verenigde Staten kan vanuit de 100 minuten bundel van het Red Super Business abonnement. Wellicht is hier de verwarring ontstaan.
  • Bellen in de Verenigde Staten is in Red abonnementen niet inbegrepen (Verenigde Staten -> geen voorrdeelland)
  • Voor bellen in de Verenigde Staten bieden we de Favourite Country aan. Deze dienst sluit je aan voor 6 maanden, dus als je regelmatig in de VS verblijft en je telefoon gebruikt is dit wellicht handig, het kost € 30 per maand.
  • Voor data gebruik in de Verenige Staten bieden we de Internet op Reis Dagbundel Wereld aan.
Ik ga ervan uit dat ik hiermee de zaak iets op heb kunnen helderen. Nogmaals ik kan het advies dat gegeven is niet beoordelen omdat ik niet weet op basis van welke informatie dit gebeurd is.

Groetjes, Per
wbv
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Per

Dank voor je antwoord.

Het ging letterlijk zoals ik schreef: in de winkel samen met Vodafone medewerker een uur lang naar *mijn* belgegevens zitten kijken. Op basis daarvan geadviseerd mijn al jaarlang lopende prive abonnement naar zakelijk Red Business om te zetten -> gevolg: duurder uit.

Onaangename verassing. Nog onaangenamer was conect met "klantenservice".

Achteraf voor mij lastig hard te maken, maar daarom niet minder fout geadviseerd.

Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Ik raad je op basis van je verhaal aan om even terug te gaan naar de Vodafone winkel waar je dit contract hebt afgesloten. Aangezien je verkeerd voorgelicht bent in de winkel is het aan de winkel om samen met jou dit op te lossen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic