DiegoKaija22

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Niet gewaadeerd

Hallo,

Ik moet zeggen dat ik mij zwaar onjuist behandeld voel door meerde medewerkers. Ik heb net 1 uur en 16 minuten aan de lijn gehangen met de klantenservice over het aansluiten van een nieuw internetabonnement en het wijzigen van mijn huidige abonnement naar hogere bundels.

En ik wordt telkens verkeerd doorverbonden en voel mij niet gewaardeerd als klant. Ik ben na mijn weten sinds 2010 klant en doorgaans altijd tevreden geweest. Maar ik kan me niet voorstellen dat zo’n groot bedrijf als Vodafone zo met een klant omgaat. Of dat het dat accepteert van haar medewerkers. Ik werk zelf ook in de Telecom en ook in klantbehoud. Maar ik merk bij Vodafone nu niet dat er een extra stap voor mij gedaan wordt.

Ik sta bijna op het punt mijn huidige abonnement af te kopen en mijn telefoonabonnement etc ergens anders af te sluiten waar ze mij misschien wel wat beter behandelen.

Graag zie ik een oplossing tegemoet van iemand die mij beter kan helpen. En enige empathie en tegemoetkoming kan verstrekken.

Wat ik graag wil:

Meer internet op mijn huidig abonnement, had voorheen 10GB en wil dat nu ook weer. Maar ik wil daar niet 20 euro voor betalen. Ik betaal al gemiddeld 80 euro meen ik.

En graag een scherp aanbod voor een nieuw internet abonnement met 3gb internet en de iPad Air 2 Wifi + 4G voor 2 jaar.


Mocht dit allemaal niet mogelijk zijn wil ik graag weten wat mijn afkoopsom is als ik overstap met een maand opzegtermijn.

Normaal ben ik niet zo'n zeikerd, maar ik vond de ervaring deze keren erg slecht. Ik wil tenslotte meer diensten van Vodafone, meer betalen. Dan kan het toch niet zo zijn dat ik daar voor vanaf 11 september mee bezig moet zijn.
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt
Een abonnement aanpassen gaat via de afdeling migratie (mocht je nog niet kunnen verlengen).
Is het een verlenging dan kan dat via de winkel, my Vodafone of de klantenservice (afdeling verkoop).
Op dit moment hebben we een red super abonnement met 7GB ipv 6GB. Dit is op dit moment het meeste aantal data wat er is een abonnement. De rest zou je kunnen aanvullen met bloxen.

Mocht je het abonnement willen stopzetten en afkopen dan dien je contact op te nemen met de klantenservice afdeling loyalty.

Vanuit hier kan ik helaas niks betekenen hierin omdat wij niet in de systemen kunnen vanuit hier. Tevens worden hier geen privacy gevoelige gegevens gedeeld.
Toch hoop ik dat je iets aan het bovenstaande antwoord hebt.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
DiegoKaija22 je bericht voldoet helaas niet aan de regels van dit board en wordt gesloten. Het idee achter ons forum is dat andere forumleden je kunnen helpen met je vraag. Dat is nu helaas niet het geval, dus ik raad je aan om hierover contact op te nemen met 0800-0560 (gratis). Mijn collega's kijken dan of het aanbod wat jij graag wilt haalbaar is. Excuses als je het gevoel hebt gekregen dat je niet correct behandeld bent, dat is uiteraard nooit de bedoeling.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic