PeterB1972

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Niet gekregen wat beloofd is bij abonnement wijzigen

Hallo,

Aangezien ik niet zelf via de vodafone app mijn abonnement kon wijzigen heb ik het via een medewerker gedaan. Ik heb mijn abonnement gewijzigd van start L naar start XL. Mij is toegezegd dat ik dan voor €16 per maand 6GB data krijg omdat ik ook ziggo klant ben. Echter heb ik maar 4GB data gekregen voor €17,50 per maand. Dat is niet wat mij beloofd is. Hoe zit dat vodafone? 

 

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11823Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @PeterB1972 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik heb even gekeken maar dit bedrag komt gewoon helemaal niet voor met welk abonnement dan ook. Het aantal GB kan ik ook niet koppelen met een abonnement van Vodafone. 

Op je contract staat in ieder geval nooit het bedrag minus de korting die je krijgt van Vodafone omdat je klant bent bij Ziggo. Eigenlijk zou er 18,- euro met 4GB moeten zijn, als ik uit ga van de standaard. Het kan natuurlijk zijn dat Vodafone een andere prijs voor je heeft gemaakt. 

Als ik jou was zou ik contact met de klantenservice van Vodafone opnemen om even te vragen wat nu de juiste afspraak is. Wij als klanten onder elkaar kunnen je hier geen antwoord op geven. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @PeterB1972 . Welkom hier! 

Als je iets bespreekt, moeten we natuurlijk wel de juiste afspraken bij je bevestigen. Ik kijk heel graag voor je na wat er nu precies opgevoerd is, maar zie dat je helaas geen gegevens in je profiel hebt opgenomen. Dus momenteel kan ik niets van je inzien. 
Heb je inmiddels contact met ons gehad via een ander kanaal, of kan ik je nog helpen?  :-). We horen hoe dan ook graag van je! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic