Ray71

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Niet gehoord worden, van het kastje naar de muur. Service,waardeloos,MultiDataSim,friendsandfamily

3 januari een bestelling geplaatst en bevestiging bij Friend&Family, 12-01 geleverd hierna gebeld waar de MultiDataSim is. Als antwoord deze wordt niet automatisch verstuurd, pas wanneer je normale Sim is geactiveerd en gaat lopen dan opnieuw bellen.
Abonnement geactiveerd in maart en gebeld, MultiDataSim wordt verstuurd, na een week gebeld, er is iets fout gegaan komt alsnog. Inmiddels diverse keren gebeld op 28-03, 30-03, 03-04.
Emails gestuurd met bewijsmateriaal dat er bij de bestelling 03-01 toch echt op dat moment een MultiDataSim bij inbegrepen zit.
Al met al nu een half jaar later krijg ik wederom een melding per mail dat het verzoek is afgesloten en alles bewaard is in MyVodafone. Ik kan geen donder vinden “bewaard” aan communicatie wat ze hebben gedaan.
En nog steeds niet mijn gratis MultiDataSim ontvangen!!! Case dus niet gesloten
5 Reacties 5
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10467Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2478Likes

Hoi Ray71
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Aangezien dit een Community is waar klanten elkaar helpen, is het niet mogelijk om je met deze vraag te helpen. Er zijn wel moderatoren die langs komen maar die kunnen zich daar ook niet in verdiepen. Uiteraard wel goed dat je hier je verhaal zet zodat er wel aandacht is onder de moderatoren van Vodafone. Echter, mijn advies is om toch weer contact op te nemen met de klantenservice en misschien is het het beste om dit te doen via My Vodafone, daar kan je chatten en heb je alles zwart op wit staan wat er is afgesproken. Of stuur een Twitter en/of Facebook privé berichtje, dan komt het aan bij Vodafone Webcare en die kunnen voor je in het systeem om te kijken wat er nu aan de hand is.

Heb je onder My Vodafone bij kopje Vragen & Verzoeken gekeken? Daar staat een overzicht en anders kan je ook nog op de link klikken onder de vragen en verzoeken om verder te kijken. Het kan zijn dat je daar al hebt gekeken, maar voor het geval het niet gevonden is. Het staat namelijk niet onder het kopje bewaard.

Uiteraard blijft het vervelend dat je het gevoel hebt niet gehoord te worden en hoop dat ze je vraag nu wel je serieus oppakken en je alsnog een MultiData Sim toezenden. Hoe dan ook, er komen wel moderatoren langs maar dit kan even duren. Succes!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Hoi Ray, welkom op de Vodafone Community! Dit is zeker niet de ervaring die we onze klanten willen geven. Als de MultiSim aansluiting wel al actief is dan kun je de simkaart ook verkrijgen via een van onze winkels. Wellicht is dat een optie? Via deze community kunnen we dit helaas verder niet nakijken. Zie ook de huisregels op https://forum.vodafone.nl/tips-tricks-67/de-huisregels-van-het-forum-242069. Daarin staat beschreven met wat voor zaken we je via de community kunnen helpen. Mocht je in de toekomst nog zaken hebben die daaronder vallen, kom dan gerust terug.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Geen reacties meer. Het topic wordt over enkele dagen gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Topic is nu gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Gearchiveerd.
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10467Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2478Likes

Hoi Ray71
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Aangezien dit een Community is waar klanten elkaar helpen, is het niet mogelijk om je met deze vraag te helpen. Er zijn wel moderatoren die langs komen maar die kunnen zich daar ook niet in verdiepen. Uiteraard wel goed dat je hier je verhaal zet zodat er wel aandacht is onder de moderatoren van Vodafone. Echter, mijn advies is om toch weer contact op te nemen met de klantenservice en misschien is het het beste om dit te doen via My Vodafone, daar kan je chatten en heb je alles zwart op wit staan wat er is afgesproken. Of stuur een Twitter en/of Facebook privé berichtje, dan komt het aan bij Vodafone Webcare en die kunnen voor je in het systeem om te kijken wat er nu aan de hand is.

Heb je onder My Vodafone bij kopje Vragen & Verzoeken gekeken? Daar staat een overzicht en anders kan je ook nog op de link klikken onder de vragen en verzoeken om verder te kijken. Het kan zijn dat je daar al hebt gekeken, maar voor het geval het niet gevonden is. Het staat namelijk niet onder het kopje bewaard.

Uiteraard blijft het vervelend dat je het gevoel hebt niet gehoord te worden en hoop dat ze je vraag nu wel je serieus oppakken en je alsnog een MultiData Sim toezenden. Hoe dan ook, er komen wel moderatoren langs maar dit kan even duren. Succes!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Hoi Ray, welkom op de Vodafone Community! Dit is zeker niet de ervaring die we onze klanten willen geven. Als de MultiSim aansluiting wel al actief is dan kun je de simkaart ook verkrijgen via een van onze winkels. Wellicht is dat een optie? Via deze community kunnen we dit helaas verder niet nakijken. Zie ook de huisregels op https://forum.vodafone.nl/tips-tricks-67/de-huisregels-van-het-forum-242069. Daarin staat beschreven met wat voor zaken we je via de community kunnen helpen. Mocht je in de toekomst nog zaken hebben die daaronder vallen, kom dan gerust terug.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Geen reacties meer. Het topic wordt over enkele dagen gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Topic is nu gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic