Hoi
Ray71 Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Aangezien dit een Community is waar klanten elkaar helpen, is het niet mogelijk om je met deze vraag te helpen. Er zijn wel moderatoren die langs komen maar die kunnen zich daar ook niet in verdiepen. Uiteraard wel goed dat je hier je verhaal zet zodat er wel aandacht is onder de moderatoren van Vodafone. Echter, mijn advies is om toch weer contact op te nemen met de klantenservice en misschien is het het beste om dit te doen via My Vodafone, daar kan je chatten en heb je alles zwart op wit staan wat er is afgesproken. Of stuur een Twitter en/of Facebook privé berichtje, dan komt het aan bij Vodafone Webcare en die kunnen voor je in het systeem om te kijken wat er nu aan de hand is.
Heb je onder My Vodafone bij kopje Vragen & Verzoeken gekeken? Daar staat een overzicht en anders kan je ook nog op de link klikken onder de vragen en verzoeken om verder te kijken. Het kan zijn dat je daar al hebt gekeken, maar voor het geval het niet gevonden is. Het staat namelijk niet onder het kopje bewaard.
Uiteraard blijft het vervelend dat je het gevoel hebt niet gehoord te worden en hoop dat ze je vraag nu wel je serieus oppakken en je alsnog een MultiData Sim toezenden. Hoe dan ook, er komen wel moderatoren langs maar dit kan even duren. Succes!